Genji

Genji

7,5
31 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 7.6

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Game Republic (JP)
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Slasher
Śr. czas:
10.5 godzin
Premiery
Świat:
30.06.2005
Europa:
21.10.2005
Polska:
26.10.2005
Producent:
Game Republic (JP)
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Slasher
Śr. czas:
10.5 godzin
Premiery
Świat:
30.06.2005
Europa:
21.10.2005
Polska:
26.10.2005

Genji - opis gry

Genji (poza Europą Genji: Dawn of the Samurai) to gra action-adventure wyprodukowana przez studio Game Republic i wydana przez Sony Computer Entertainment na PlayStation 2 w 2005 roku. Tytuł oparto luźno na japońskim poemacie Heike Monogatari.

Głównym bohaterami Genji jest Minamoto Yoshitsune, który wyrusza, by pokonać klan Taira, morderców swojego ojca, oraz Musashibo Benkei, mnich przez lata wierny klanowi tego pierwszego.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Rozgrywka przypomina serię Dynasty Warriors i Onimusha. Gracz kontroluje jedną z dwóch postaci. I Yoshitsune, i Benkei posiadają dwa rodzaje ataków - normalny i specjalny. Każdego cechują przy tym jakieś unikalne właściwości. Yoshitsune jest szybki i nadrabia tym niekoniecznie dużą siłę, używa dwóch mieczy (jest się nimi w stanie również zaczepić po wykonaniu skoku), a także może skakać po mniej wytrzymałych platformach. Benkei posiada z kolei nadludzką siłę, potrafi zniszczyć niektóre elementy otoczenia, ale jego ciężaru nie utrzymują słabsze kładki. 

 

Podopiecznych można rozwijać. Doświadczenie otrzymujemy za pokonywanie przeciwników lub używamy tzw. esencji Amahagane do podbijania parametrów (energia, siła, obrona). Obaj bohaterowie dzielą statystyki.

 

Ważnym elementem Genji jest kamui, czyli -- najprościej rzecz ujmując -- magiczne moce. Wskaźnik za nie odpowiedzialny znajduje się pod paskiem informującym o zdrowiu. Pasek kamui rośnie w trakcie walki. Jeśli nabijemy go do końca, będziemy mogli odpalić zdolność, która sprawia, że wszyscy przeciwnicy poruszają się w zwolnionym tempie. W tym stanie zwiększa się zdolność do zadawania krytycznych obrażeń, można też stworzyć barierę i z bezpiecznej pozycji razić oponentów (nie da się jednak w ten sposób uniknąć wszystkich ataków). Kamui da się też odpalać w trakcie kamui - patent ten spowalnia przeciwników jeszcze bardziej niż zwykle.

Wideo - Genji

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper