Ghost in the Shell: Stand Alone Complex - opis gry
Ghost in the Shell: Stand Alone Complex to gra akcji TPP wyprodukowana na podstawie popularnej cyberpunkowej serii anime o tej samej nazwie. Za jej stworzenie odpowiadało studio Cavia, twórcy m.in. serii Drakengard. Tytuł ukazał się na PlayStation 2 w 2004 roku.
Akcja toczy się w 2030 roku między wydarzeniami przedstawionymi w pierwszym i drugim sezonie anime. Gracz wciela się w członków Section 9, rządowej organizacji walczącej z terroryzmem i zorganizowaną przestępczością. W zależności od misji przyjdzie mu pokierować poczynaniami major Motoko Kusanagi, Batou lub przejąć kontrolę nad przypominającym pająka robotem zwanym Tachikoma.
Postacie różnią się predyspozycjami. Motoko jest bardziej zwinna, natomiast Batou silniejszy i posiada dostęp do potężniejszych broni. Akcję obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby. Nasi podopieczni (oprócz strzelania) mogą też skakać i wspinać się próbując pokonać dwanaście poziomów trybu fabularnego. Historię napędzają głównie filmowe cut-scenki lecące między poszczególnymi zadaniami.
Do walki używamy rozmaitych broni, których przygotowano tu piętnaście - wśród nich karabiny maszynowe, karabiny snajperskie czy wyrzutnie rakiet. Pokonani przeciwnicy pozostawiają po sobie amunicję oraz klucze przydające się podczas hackowania. W ten sposób otrzymujemy np. dostęp do map z lokalizacją strażników lub -- po wzięciu udziału w prostej minigrze -- przejmujemy całkowitą kontrolę nad nieprzyjacielem. Grę da się przechodzić na kilku stopniach trudności.
Growe Ghost in the Shell: Stand Alone Complex posiada jeszcze kilka innych atrakcji. Twórcy zaimplementowali w nim tryb multiplayer dla maksymalnie czterech osób oraz dali możliwość odblokowywania bonusowych dodatków po przejściu fabuły.
Komentarze (5)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych