Second Sight

Second Sight

7,6
42 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.0
PS2 7.5
XBOX 7.9
GC 7.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Free Radical Design
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Śr. czas:
12 godzin
Premiery
Świat:
27.08.2004
Europa:
27.08.2004
Producent:
Free Radical Design
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Śr. czas:
12 godzin
Premiery
Świat:
27.08.2004
Europa:
27.08.2004

Second Sight - opis gry

Second Sight jest grą akcji stworzoną przez studio Free Radical Design, odpowiedzialne między innymi za serię TimeSplitters. Produkcja została wydana w 2004 roku na Playstation 2, Xboxa i GameCube'a. Natomiast rok później na PC. Twórcy postawili na miks strzelaniny TPP i skradanki, w której równie ważne co posługiwanie się arsenałem, jest korzystanie z nadnaturalnych zdolności głównego bohatera.

Gracze wcielają się tutaj w rolę Johna Vattica, którego poznają w momencie, gdy ten budzi się w tajemniczym kompleksie szpitalnym. Nie pamięta on nic ze swojej przeszłości oprócz misji, w jakiej brał udział przed sześcioma miesiącami. Tuż po przebudzeniu odkrywa, iż został wyposażony w garść przydatnych umiejętności, które w przyszłości mają okazać się nieodzowne, by poczynić jakiekolwiek postępy i rozwikłać zagadkę jego przeszłości. Historia jest rozwijana poprzez przerywniki filmowe, a gracz może dowiedzieć się więcej o swoim podopiecznym czytając liczne zapiski, na które natyka się w trakcie rozgrywki. Vattic z czasem zaczyna przypominać sobie wydarzenia, w jakich brał udział, które stopniowo układają się w jedną, spójną całość, by w końcu natrafić na trop militarnego spisku wymierzonego właśnie w jego osobę.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Zdolności bohatera zostały podzielone na defensywne (m.in. regeneracja zdrowia oraz niewidzialność, która działa na wybranych wrogów) i ofensywne (telekineza, możliwość przejmowania kontroli nad ciałami przeciwników, unieruchamianie oponentów), jednak należy z nich korzystać z umiarem, gdyż John dysponuje ograniczoną ilością mocy, którą można porównać do many. Choć z wielu sytuacji da się wyjść bez uszczerbku na zdrowiu, skradając się i korzystając z wymienionych powyżej umiejętności, bohater musi od czasu do czasu chwycić za broń i wziąć udział w starciu z przeważającymi siłami wroga. Arsenał, z jakiego może wtedy skorzystać, jest rozbudowany – w jego ręce wpadną zarówno pistolety, jak i broń automatyczna, karabiny maszynowe oraz karabiny snajperskie. Oczywiście również wtedy gracz może wspomagać się nietypowymi zdolnościami swojego podopiecznego.

Wideo - Second Sight

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper