Gorky 17

Gorky 17

8,0
24 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Metropolis Software
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
RPG taktyczny
Śr. czas:
12 godzin
Premiery
Świat:
29.09.1999
Europa:
29.09.1999
Polska:
29.09.1999
Producent:
Metropolis Software
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
RPG taktyczny
Śr. czas:
12 godzin
Premiery
Świat:
29.09.1999
Europa:
29.09.1999
Polska:
29.09.1999

Gorky 17 - opis gry

Gorky 17 to strategia turowa wyprodukowana przez polskie studio Metropolis Software i wydana przez Monolith Productions. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych z systemami Windows, Linux oraz Mac OS.

Gra pozwoli nam się wcielić w trzech żołnierzy NATO, którzy badają incydent związany z pojawieniem się mutantów w okolicy Lubina i próbują się dowiedzieć czegoś o zaginięciu wysłanych tam wcześniej członków specjalnego oddziału. Są to pochodzący z różnych krajów Sullivan, Owicz oraz Trantigne.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Rozgrywka składa się z dwóch części. Pierwszy to eksploracja. Wydarzenia przedstawia wówczas kamera zawieszona nad miejscem akcji. Używając interfejsu point-and-click przeczesujemy lokacje składające się na świat gry i prowadzimy śledztwo. Sprawdzać możemy podejrzane przedmioty i elementy otoczenia oraz zbierać to, co użyteczne, np. amunicję. W konkretnych miejscach dochodzi do walk. Pola bitwy pokryte są w ich trakcie szachownicą, po której poruszają się jednostki nasze i nieprzyjaciela. Do dyspozycji mamy kilka rodzajów broni o różnym sposobie działania.

 

W Gorky 17 zaimplementowano system rozwoju. Zadając obrażenia mutantom lub je zabijając otrzymujemy punkty doświadczenia. Po level-upie otrzymujemy z kolei punkty, które możemy rozdysponować poprawiając parametry bohaterów. To jednak nie wszystko. Z czasem podopieczni zaczynają też lepiej władać bronią, jeśli regularnie jej używają. Twórcy udostępnili różne rodzaje oręża - począwszy od łomów i toporów, poprzez broń palną (karabiny, strzelby), a skończywszy na potężnych broniach rodem z science fiction. Warto generalnie mieć szeroki arsenał, bowiem przeciwnicy posiadają różne mocne i słabe punkty.

Wideo - Gorky 17

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper