Green Lantern: Rise of the Manhunters - opis gry
Green Lantern: Rise of the Manhunters jest grą akcji z widokiem z trzeciej osoby wyprodukowaną przez studio Double Helix Games i wydaną przez Warner Bros. Interactive w czerwcu 2011 roku na konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. Powstały również wersje na konsole Nintendo - Wii, DS i 3DS - ale pracował nad nimi inny deweloper.
Fabuła Rise of the Manhunters opowiada o młodym Ziemianinie, Halu Jordanie. Jest on amerykańskim pilotem, który pewnego dnia odnajduje umierającego kosmitę, Abina Sura. Okazuje się on jednym z członków Korpusu Zielonej Latarni, a tym samym posiadaczem jednego z tysięcy pierścieni dających swojemu właścicielowi moc ograniczoną jedynie wyobraźnią jego posiadacza. Za radą swojego konającego właściciela, obdarzony własną inteligencją pierścień Abina Sura znajduje nowego kompana na Ziemi, którym staje się Jordan. Krótko po tym incydencie nowa biżuteria Hala wrzuca go w sam środek wojny pomiędzy Zielonymi Latarniami i Manhunterami. Okazuje się bowiem, że Zielona Energia, która jest źródłem mocy ochranianej od kilkuset wieków przez tych pierwszych, stała się obiektem zainteresowania tych drugich. Hal, jako utalentowany spadkobierca jednej z najbardziej zasłużonych Latarnii, musi stawić czoła zagrożeniu.
Rozgrywka w Green Lantern: Rise of the Manhunters nasuwa skojarzeni z produkcjami z gatunku beat’em up. Osią zabawy jest pierścień głównego bohatera. Wszystkie specjalne ataki korzystają z paska Zielonej Energii, któremu towarzyszy jeszcze jeden, który, po całkowitym naładowaniu, pozwala na uruchomienie swoistego „gniewu”. Wówczas główny bohater nie traci w ogóle wspomnianej energii i jest dodatkowo wspierany przez opcjonalne wspomagacze, nabywane tak jak inne ulepszenia pierścienia. Deweloper uwzględnił opcję rozgrywki wieloosobowej, dlatego też przez cały wątek główny mamy możliwość zabawy z żywym graczem w lokalnej kooperacji na zasadzie drop-in-drop-out. Jedyny warunek, jaki trzeba spełnić, to posiadać drugi kontroler.
Pod względem oprawy graficznej Green Lantern: Rise of the Manhunters, podobnie jak wszystkie gry Double Helix Games, prezentuje się słabo. W praktyce wszędzie wkradają się ząbki, modele postaci są proste, a przeciwnicy jednakowi. Zarówno głosu, jak i aparycji głównemu bohaterowi użyczył Ryan Reynolds, czyli filmowa Zielona Latarnia.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych