Guild Wars 2: Heart of Thorns - opis gry
Guild Wars 2: Heart of Thorns to pierwsze duże rozszerzenie do gry MMORPG Guild Wars 2 wyprodukowanej przez amerykańskie studio ArenaNet i wydanej przez NCSOFT na komputery osobiste.
Rozszerzenie Heart of Thorns wprowadza szereg nowości do formuły rozgrywki znanej z ‘podstawki’ Guild Wars 2. Główną atrakcją jest oczywiście zupełnie nowy wątek fabularny oraz lokacja, czyli dżungla Maguuma. Miejscówka ta składa się z czterech map: Verdant Brink, Auric Basin, Tangled Depths oraz Dragon's Stand. Na uwagę zasługuje to, w jaki sposób zostały one zaprojektowane. Każda mapa składa się mianowicie z trzech biomów na różnych wysokościach, co czyni level design bardziej wertykalnym. Tu i ówdzie natknąć możemy się też na placówki/bazy wypadowe oraz rozmaite rasy i cywilizacje.
Inne novum to system Mastery, który dostępny dla postaci z osiemdziesiątym levelem doświadczenia (czyli maksymalnym). Wykonując rozmaite zadania i radząc sobie z wyzwaniami (mogą to być postępy w fabule, odnalezienie trudno dostępnego miejsca, odkrycie całej mapy, pokonanie bossa itd.) otrzymujemy punkty, a te pozwalają odblokowywać nowe zdolności i przedmioty, w tym także takie zdolności, które przydają się podczas eksploracji.
Na uwagę zasługuje także między innymi nowe profesja zwana Revenant (czerpie on swe siły z legend tutejszego świata), dodanie rajdów, które działają na podobnej zasadzie jak te w innych grach MMORPG (w Guild Wars 2 dziesięciu graczy bierze udział w serii walk), wprowadzenie dodatkowej specjalizacji dla każdej z klas, co poszerza ich możliwości, oraz nowy tryb Stronghold dostępny w wariancie Player vs. Player. Rozgrywka polega w nim -- w skrócie -- na przebiciu się przez zasieki nieprzyjaciela i pokonaniu jego lorda.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych