Guilty Gear Judgment

Guilty Gear Judgment

6,8
9 oceny

Ocena wg platformy:

PSP 6.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Arc System Works
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka,   Bijatyka chodzona
Premiery
Świat:
24.08.2006
Europa:
03.08.2007
Producent:
Arc System Works
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka,   Bijatyka chodzona
Premiery
Świat:
24.08.2006
Europa:
03.08.2007

Guilty Gear Judgment - opis gry

Guilty Gear Isuka to dwuwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez japońskie studio Arc System Works i wydana w Europie przez 505 Games. Tytuł ukazał się najpierw na automatach, a później trafił też na PlayStation 2, Xboxa i komputery osobiste.

Isuka to spin-off serii Guilty Gear. Z tego względu twórcy pozwolili sobie na różne eksperymenty z jej formułą. W grze otrzymujemy do wyboru wszystkie postacie uprzednio dostępne w Guilty Gear X2 #Reload oraz dwie zupełnie nowe - mumię A.B.A. oraz wielkiego Leopaldona.

System walki opiera się na tych samych podstawach co poprzednie części, tzn. do walki używamy czterech przycisków odpowiedzialnych za cios piąchą, kopniak i dwa uderzenia bronią. Isuka wprowadza jednak do systemu kilka odważnych zmian. Przede wszystkim są to pojedynki z udziałem czwórki zawodników, ale wspomnieć też należy o przycisku odpowiedzialny za obrót (nasz podopieczny nie obraca się automatycznie gdy przeciwnik znajdzie się po drugiej stronie planszy), dwie płaszczyzny dające efekt trójwymiarowości (coś podobnego zaimplementowano w serii Fatal Fury) oraz tzw. dusze, które po utracie paska energii mogą zregenerować zdrowie. Z poprzednich odsłon Guilty Gear powracają natomiast wskaźniki Tension i Burst umożliwiające odpalanie/przerywanie specjalnych technik.

Guilty Gear Isuka posiada kilka wariantów rozgrywki. Wspomnieć warto zwłaszcza o Versus, gdzie możemy staczać pojedynki z czterema postaciami jednocześnie (dostępne są wariacje 2 vs 2, 1 vs 3 albo wszyscy na wszystkich), oraz Boost Mode, czyli scrollowanej bijatyce, w trakcie której nasz podopieczny/podopieczna gromadzi doświadczenie i inne dobra.

Poza tym jest jeszcze Arcade, który przypomina tryby survival z innych mordobić, Training oraz Color Edit, który umożliwia zmianę wyglądu wybranej postaci.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - Guilty Gear Judgment

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper