Guilty Gear

Guilty Gear

7,5
4 oceny

Ocena wg platformy:

NS 7.0
PC 8.0
PS4 7.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Arc System Works
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
16.05.2019
Europa:
16.05.2019
Producent:
Arc System Works
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
16.05.2019
Europa:
16.05.2019

Guilty Gear - opis gry

Guilty Gear to dwuwymiarowa bijatyka wyprodukowana i wydana przez japońskie studio Arc System Works. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsolach PlayStation 4 i Nintendo Switch. Był on remasterem pierwszej części Guilty Gear, która pierwotnie ukazała się w 1998 roku na PlayStation.

Fabuła Guilty Gear przedstawia alternatywną wersję rzeczywistości. W 2010 roku dochodzi do odkrycia nowego źródła energii, które zostaje nazwane “magią” ze względu na nieograniczone możliwości. Ale choć odkrycie teoretycznie umożliwiło zakończenie wszelkich kryzysów energetycznych, konflikty na świecie nie ustały. Te najważniejsze to “krucjaty” - rozpoczęte przez “Gears”, ludzi, na których testowano magię. Dowodzeni przez liderkę zwaną Justice rzucają oni wyzwanie ludzkości, ale ostatecznie zostają pokonani.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rok 2180. Mija pięć lat od zakończenia "krucjat". Tym razem niejaki Testament chce przywrócić Justice do życia, a po wszystkim wytrzebić ludzkość.

Na starcie do dyspozycji otrzymujemy dziesięć grywalnych postaci. Podczas rozgrywki korzystamy z sześciu przycisków: jeden odpowiedzialny za ciosy pięścią, jeden za kopniaki, dwa za ataki bronią oraz dwa odpowiedzialne za czynności specjalne. 

Oprócz paska energii towarzyszy nam także wskaźnik “tension”. Możemy go wykorzystać na dwa sposoby. Po wymaksowaniu jesteśmy w stanie odpalić niszczycielskie ataki specjalne albo wejść w stan zwany Chaos Mode, jeśli straciliśmy więcej niż połowę energii. Drugie zastosowanie to blokowanie ataków specjalnych rywali. Pozbawiając się części wskaźnika “tension”, będziemy mogli je zablokować bez otrzymania obrażeń.

Guilty Gear posiada trzy warianty rozgrywki. Jest to Arcade Mode, pełniący tu również funkcję trybu fabularnego, Versus, czyli multiplayer, oraz Practice, gdzie możemy w spokoju szlifować umiejętności. Dostępne są ponadto różne opcje ustawień.

Wideo - Guilty Gear

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper