The King of Fighters '97: Global Match - opis gry
The King of Fighters '97: Global Match to dwuwymiarowa bijatyka wyprodukowana i wydana przez SNK Corporation. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i PlayStation Vita.
Global Match to remaster The King of Fighters ‘97, gry pierwotnie wydanej w drugiej połowie lat 90. na automatach, Neo Geo, a także PlayStation i Saturnie. Fabularnie KoF ‘97 to bezpośrednia kontynuacja poprzedniej części serii (KoF ‘96) i zarazem ostatni epizod tak zwanej sagi Orochi. Twórcy oddali od naszej dyspozycji aż trzydzieści pięć postaci, w tym sześć, do których dostęp w wersji na Neo Geo należało odblokować (tutaj natomiast są odblokowane od samego początku).
Mechanika nie uległa znaczącym zmianom względem poprzedniej części, choć na szczególną uwagę zasługuje zwłaszcza jeden patent, mianowicie możliwość wyboru stylu walki. Opcje mamy dwie. Pierwszy styl to Advanced. W nim Power Gauge, specjalny wskaźnik pozwalający odpalać tzw. super ataki specjalne lub wejść w stan zwany MAX (podnoszący siłę ataku i wytrzymałość naszej postaci), podzielony jest na trzy części; nabijamy go zadając obrażenia rywalom lub odpalając ‘zwykły’ atak specjalny. Drugi styl walki to natomiast Extra i nawiązuje on King of Fighters ‘94 i ‘95. W nim Power Gauge nabijamy ‘ładując’ go lub broniąc się przed atakami, czyli premiowana jest postawa defensywna/obronna. Inna zmiana polega na tym, że odpalić możemy tylko jeden super atak specjalny (zużywa on cały wskaźnik), choć można nim się posłużyć także w sytuacji, gdy postać znajduje się w stanie krytycznym.
Remaster, poza poprawioną oprawą audiowizualną, oferuje multiplayer umożliwiający granie przez sieć z graczami z całego świata, a także galerie zawierające przeróżne ilustracje i utwory muzyczne.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych