GunGriffon: Allied Strike

GunGriffon: Allied Strike

6,8
4 oceny

Ocena wg platformy:

XBOX 6.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Game Arts
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
14.12.2004
Europa:
08.04.2005
Producent:
Game Arts
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
14.12.2004
Europa:
08.04.2005

GunGriffon: Allied Strike - opis gry

GunGriffon: Allied Strike to gra akcji z udziałem mechów wyprodukowana przez japońskie studio Game Arts (twórców m.in. serii jRPG Grandia) i wydana przez Tecmo na Xboxa. Allied Strike to czwarta część serii GunGriffon, której początki sięgają połowy lat 90-ych (pierwsza odsłona ukazała się na Segę Saturn).

Fabuła w GunGriffon: Allied Strike występuje tylko jako pretekst mający nadać kontekst naszym zmaganiom, podobnie zresztą jak w poprzednich częściach serii. W uniwersum gry Ziemia pozostaje z niewielką ilością surowców naturalnych, o które boje zaczynają toczyć rozmaite frakcje. Do walk zaczyna używać się specjalnych pojazdów zwanych AWGS, czyli Armored Walking Gun System, wielozadaniowych robotów mogących działać na każdym terenie. Jako bezimienny pilot takiej maszyny, bierzemy udział w toczących się bitwach.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Na tym w zasadzie kończy się nasz kontakt z fabułą. Kampania gry podzielona jest na misje, których jednak nie umieszczono w żadnym szerszym kontekście (poza “walką o przyszłość"). Przed każdym zadaniem otrzymujemy możliwość wyboru, jaki model AWGS zabrać na pole bitwy - każdy ze swoimi wadami oraz zaletami. Mechy są przy tym oczywiście uzbrojone po zęby, dysponując karabinami, działami, wyrzutniami rakiet itd. Dobór ekwipunku także zależy od nas.

 

Do czwartej odsłony GunGriffon powracają elementy obecne w dwóch pierwszych częściach serii, takie jak radar, mapka i helikoptery z zaopatrzeniem, a poza tym twórcy wprowadzili również zupełnie nowe rozwiązania. Wspomnieć warto o możliwość wydawania komend skrzydłowym pomagającym nam w zmaganiach, zmianach w balansie rozgrywki czy podziale robota na kilka oddzielnych części. AWGS tym razem nie towarzyszy bowiem jeden pasek energii, tylko kilka informujących o stanie kokpitu, pancerza, korpusu i nóg.

 

Allied Strike oprócz trybu dla jednego gracza, w którym do wyboru mamy trzy poziomy trudności, oferuje także multiplayer z trzema wariantami rozgrywki. Grać może w nim maksymalnie osiem osób.

Wideo - GunGriffon: Allied Strike

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper