Steel Battalion: Line of Contact - opis gry
Steel Battalion: Line of Contact to gra akcji wyprodukowana przez Capcom i japońskie studio Nude Maker. Tytuł ukazał się tylko na Xboxie i był kontynuacją Steel Battalion. Podobnie jak pierwowzór, Line of Contact także korzystało ze specjalnego kontrolera, który miał sprawiać wrażenie zasiadania za sterami prawdziwego mecha.
W odróżnieniu od pierwszej części serii, która oferowała tylko singlową kampanię, Line of Contact skupia się na rozgrywce wieloosobowej. Twórcy przygotowali różne tryby, w których maksymalnie grać może dziesięć osób jednocześnie. Gracze zasiadają oczywiście za sterami mechów zwanych Vertical Tanks, w skrócie VT. Do zabawy niezbędne jest posiadanie specjalnego kontrolera, który sprzedawany był w zestawie wraz z pierwszą częścią Steel Battalion. Posiada on czterdzieści przycisków, dwa drążki oraz trzy pedały, dzięki czemu gracz faktycznie może się poczuć jak w kokpicie mecha. Przyciski odpowiadają za różne funkcje: przełączanie się między częstotliwościami radiowymi, przełączanie między broniami, strzelaniem z nich (arsenał składa się i z broni bardziej ‘przyziemnych’, i tych futurystycznych), za uruchamianie mechanizmów obronnych, wycieraczek, radarów itd. itp. Drążki służą do poruszania się do przodu lub do tyłu, zaś pedały do przyspieszania i hamowania.
Główny tryb Line of Contact to kampania (Campaign), w której cztery frakcje walczą o dominację na terytorium pewnego fikcyjnego państwa. W trakcie zmagań wykonujemy różne wytyczne i zbieramy dwa rodzaje punktów służących do kupowania nowych VT oraz rozwijania pilotów. Oprócz tego dostępny jest też tryb Free Mission pozwalający toczyć boje w trakcie krótszych sesji i bez ekonomicznego sztafażu, Conquest (podobnie), Capture the Container (wariacja capture the flag) oraz Battle Royale, tryb pełniący funkcję tutoriala.
Grać można zarówno przez sieć, jak w trybie lokalnym przez System Link.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych