Half-Life: Decay - opis gry
Half-Life: Decay to strzelanina z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez Gearbox Software i wydana przez Sierra On-Line 29 października 2001 w USA i 1 listopada 2001 roku w Europie jedynie na konsolę PlayStation 2. Pierwotnie zakładano powstanie wersji na komputery osobiste z systemem Windows, ale z przyczyn niezależnych od dewelopera projekt został wstrzymany. Wskutek działań społeczności 23 września 2008 roku pojawiła się nieoficjalna konwersja na tę platformę.
Produkcja jest dodatkiem do wydanego w tym samym momencie portu Half-Life na konsole Sony, za którego stworzenie odpowiada Gearbox Software. W odróżnieniu od pozostałych dodatków czy samej produkcji Valve Software. został on zaprojektowany z myślą o rozgrywce z innym graczem w trybie podzielonego ekranu, choć istnieje możliwość przejść go w pojedynkę. Dodatkowo misje są w niej rozdzielone (indziej w serii są one połączone narracją) i w każdej z nich na podstawie takich parametrów jak celność, liczba zabić czy ilość otrzymanych obrażeń jest przydzielany ranking od F (najgorszy) do A (najlepszy).
W ramach produkcji graczom przyjdzie pokierować losami pracownic instytutu Black Mesa - Gina Cross (pojawia się w Half-Life: Blue Shift) oraz doktor Colette Green (stworzona na potrzeby dodatku). Początkowo pomagają one Gordonowi Freemanowi w przeprowadzeniu doświadczenia, a po zaistnieniu incydentu muszą - tak jak on - szukać wyjścia z nieciekawej sytuacji. Deweloper przewidział 9 misji głównych i misję specjalną, która jest dostępna po ukończeniu głównego wątku na "A" - w jej ramach gracz kontroluje inne postacie.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych