Heavy Metal: Geomatrix - opis gry
Heavy Metal: Geomatrix to acrade’owa bijatyka wyprodukowana i wydana przez Capcom. Tytuł początkowo został wydany na automatach, a potem przeniesiono go na Dreamcasta. Gra powstała na licencji amerykańskiego magazynu Heavy Metal publikującego komiksy z gatunków dark fantasy i science-fiction.
Heavy Metal: Geomatrix, jak przystało na grę wywodzącą się z automatów, nie posiada żadnego szczególnego wątku fabularnego. Akcja toczy się w dalekiej przyszłości, kiedy cyberprzestrzeń stała się bardziej atrakcyjna niż prawdziwy świat, a ludzie spędzają w niej zdecydowaną większość czasu nie obawiając się kataklizmów i chorób. My przejmujemy tu kontrolę nad trzyosobową ekipą walczącą o dominację w wirtualnej rzeczywistości.
Do wyboru jest w sumie dwanaście postaci (nie ma oprócz nich żadnych zawodników czekających na odblokowanie), którym można przypiąć jedną z trzech etykietek: zbalansowanych zawodników (przeciętna szybkość i siła), szybkich i słabych oraz silnych i wolnych. Każda posiada swoją broń na starcie pojedynku (w pewnych przypadkach dwie bronie) i na tym właściwie kończą się różnice między nimi.
Pod względem rozgrywki tytuł przypomina serię Power Stone lub capcomowskiego Spawna (też DC). Starcia toczą się na specjalnych, trójwymiarowych arenach, po których możemy poruszać się z pełną swobodą. Nasz podopieczny/podopieczna potrafi biegać, skakać, strzelać i walczyć wręcz. Na planszach znajdują się różne interaktywne elementy mogące pomóc lub zaszkodzić w trakcie potyczek, a także bronie oraz power-upy.
Heavy Metal: Geomatrix nie posiada zbyt wiele contentu. Oprócz standardowego singla i multi (dla maksymalnie dwóch osób) jest to jeszcze tryb Chaosmatrix, w którym wykonujemy różnego rodzaju wytyczne.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych