Spawn: In the Demon’s Hand - opis gry
Spawn: In the Demon’s Hand to gra akcji wyprodukowana i wydana przez Capcom. Tytuł ukazał się najpierw na automatach, a następnie został przeniesiony na Dreamcasta (w planach była też wersja na PS2). Produkcja powstała na bazie komiksu Todda McFarlane’a i powszechnie uchodzi za najlepszą grę na tej licencji.
Produkcja Capcomu nie sili się by opowiedzieć jakąś historię. Gra nastawiona jest przede wszystkim na rozwałkę. Do wyboru na wstępie otrzymujemy trzy główne warianty rozgrywki. Są to Boss Rush, gdzie ścieramy się z bossami, Team Battle, czyli pojedynki między zespołami, oraz Battle Royale, w którym musimy pokonać wszystkich przeciwników obecnych na planszy.
Spawn nie jest oczywiście jedyną grywalną postacią dostępną w grze. Do wyboru są także inni - część jest dostępna już na starcie, część można odblokować. Każda postać posiada jakieś swoje wady i zalety wynikające chociażby z rodzaju dzierżonej broni, a do tego dochodzą również specjalne umiejętności. Sterowanie nie powinno sprawiać większych problemów - jeden przycisk odpowiada za broń, drugi za power-up, a trzeci za skok. Ale mimo tej prostoty gra niekiedy wysoko stawia poprzeczkę. Wymaga od nas dobrego zapoznania się ze zdolnościami podopiecznego lub układu planszy (pewnym ułatwieniem jest jednak to, że czasami istnieje możliwość połączenia sił z ‘zawodnikami’ kierowanymi przez sztuczną inteligencję).
Gra posiada wysoką wartość replayability. Wybór postaci lub osiągane wyniki mogą rzutować np. na takie kwestie jak charakterystyka danej planszy. Oprócz tego jest też dużo bonusowej zawartości do odblokowania - nowe postacie, bronie, ilustracje, tryby itd.
Produkcja Capcom, jak wspomnieliśmy, uchodzi za najlepszą grę na licencji Spawna, jednak nie była ona bez wad. Media branżowe w momencie premiery krytykowały zwłaszcza kiepską kamerę oraz problemy z AI.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych