Holy Potatoes! A Weapon Shop?!

Holy Potatoes! A Weapon Shop?!

6,8
4 oceny

Ocena wg platformy:

NS -
PC 6.7
PS4 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Daylight Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Symulacja
Premiery
Świat:
13.07.2015
Europa:
13.07.2015
Producent:
Daylight Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Symulacja
Premiery
Świat:
13.07.2015
Europa:
13.07.2015

Holy Potatoes! A Weapon Shop?! - opis gry

Holy Potatoes! A Weapon Shop?! to symulator, który pozwala graczowi wcielić się we właściciela sklepu z bronią. Za jej produkcję odpowiadało Daylight Studios, a za wydanie Daedalic Entertainment. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsolach PlayStation 4 i Nintendo Switch.

Produkcja Daylight Studios pozwala nam spojrzeć z zupełnie innej perspektywy na konflikty rozgrywające się w krainach fantasy. Tutaj bowiem nie wcielamy się w bohatera, który zwalcza wraże siły, tylko we właściciela sklepu z bronią. Pod tym względem Holy Potatoes!... przypomina gry w rodzaju Weapon Shop de Omasse czy Recettear: An Item Shop's Tale.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jako młody ziemniak, który przejmuje interes po dziadku, musimy dbać nie tylko o wykuwanie nowych rodzajów broni, a co z tym idzie atrakcyjną ofertę dla potencjalnych klientów, ale też o szereg innych kwestii. Samo kowalstwo jest proste. Aby wykuć pożądany typ broni, potrzebujemy odpowiednich materiałów oraz kowali, których następnie oddelegowujemy do stanowisk, gdzie mogą skupić się na jednym z czterech parametrów oręża (sami kowale także mają swoje umiejętności). To, co uda nam się stworzyć, możemy następnie sprzedać bohaterom. Im lepsza broń, tym więcej punktów doświadczenia zgarniać będzie właściciel, co z kolei sprawi, że wystawi on nam lepszą ocenę.

To rzecz jasna nie wszystko. Naszym pracownikom możemy przydzielać także inne zadania, na przykład wysyłać ich na zakupy, poważniejsze misje, w trakcie których będą musieli pozyskać materiały i relikty, prowadzić badania nad nowymi rodzajami broni (bardzo ważne, bo pozwala uatrakcyjnić ofertę) lub… skierować na urlop (bez którego na dłuższą metę pracownicy nie będą mogli poprawić swojej wydajności).

Wraz z postępami otwierają się przed nami nowe podwoje, jak nowe regiony świata.

Muzykę do gry napisał Masahiko Kimura, kompozytor udzielający się w przeszłości przy serii Suikoden i Castlevania.

Wideo - Holy Potatoes! A Weapon Shop?!

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper