Hyperdimension Neptunia Victory II - opis gry
Hyperdimension Neptunia Victory II to japońska gra RPG wyprodukowana przez Idea Factory i wydana przez Compile Heart wyłącznie na PlayStation 4. Tytuł był siódmą odsłoną serii Neptunia i wprowadzał do jej formuły szereg nowych rozwiązań.
Victory II (zapisywane też w skrócie jako “VII”) przedstawia szereg nowych rozwiązań w różnych dziedzinach. Także narracji. Gra składa się bowiem z trzech oddzielnych części połączonych luźno pewnymi wątkami (spaja je chociażby postać Uzume Tennohboshi). Twórcy w przedpremierowych wywiadach twierdzili, że pierwotnie mieli zamiar wydać trzy epizody oddzielnie, ale ostatecznie zdecydowano się wszystko upchać na jednej płycie. Każdy z nich posiada własnych bohaterów i antagonistów.
Gameplay także doczekał się znaczących zmian. Po pierwsze, w Victory II niezwykle istotne jest rozstawienie podopiecznych na polu bitwy, z czym wiąże się tzw. Line Skill System. Po drugie, w grze pojawią się przeciwnicy o wielkich gabarytach, których możemy nadwątlić atakując ich różne części ciała. Po trzecie, dodano nowe rodzaje transformacji (oprócz tych już istniejących), tzw. Next Form, które są jeszcze potężniejsze. Po ich ‘włączeniu’ bohaterki uzyskują dostęp do nowych umiejętności oraz znacząco zmienia się ich osobowość.
Poza tym, tak jak to miało miejsce w poprzednikach, gra stawia duży nacisk na trzaskanie combosów zadających monstrualne obrażenia. Rodzaj combosów/ich siła zależna jest od wyekwipowanej broni.
Jeśli chodzi o eksplorację, to podopieczne mogą używać ataków do niszczenia niektórych obiektów odblokowujących dostęp np. do użytecznych przedmiotów. Mapa świata z kolei jest statyczna, ale poszczególne lokacje łączą drogi. Drogi te można przeczesywać, co wiąże się niekiedy z wieloma korzyściami (np. odkryciem nowej miejscówki).
Komentarze (7)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych