Incoming - opis gry
Incoming to trójwymiarowa strzelanina wyprodukowana przez brytyjskie studio Rage Software i wydana przez Interplay. Tytuł się pierwotnie na komputerach osobistych, a później został przeniesiony na Dreamcasta.
Fabuła - Incoming
Fabuła jest prosta. Akcja toczy się w niedalekiej przyszłości (patrząc z perspektywy daty wydania gry), tj. w 2009 roku. Na Ziemi coraz częściej dochodzi do obserwacji niezidentyfikowanych obiektów latających (UFO), co okazuje się nie być przypadkowym zjawiskiem. Wkrótce wrogo nastawiona rasa kosmitów atakuje międzynarodową bazę na księżycu oraz różne miejsca na świecie. My wcielamy się tutaj w pilota, którego zadaniem jest odeprzeć atak agresora.
Rozgrywka - Incoming
Gra składa się z misji, podczas których przyjdzie nam pilotować kilka różnych pojazdów o bardziej futurystycznym charakterze. Przy czym warto dodać, że nie tylko są to samoloty, ale również maszyny innego rodzaju, np. te naziemne. Pojazdy ogólnie wyposażone są w podstawową broń (z nieograniczoną ilością amunicji) oraz broń specjalną, która jest potężniejsza, ale amunicja do niej może się wyczerpać.
Twórcy przygotowali trzy główne warianty rozgrywki. Pierwszy to standardowa kampania w trakcie której wykonujemy rozmaite wytyczne typu przetransportowanie ładunku albo eliminowanie celów. Oferuje ona dwie wariacje, czyli “campaign action”, gdzie mamy do czynienia tylko z zadaniami zręcznościowymi, oraz “campaign tactics”, tryb w którym dowodzimy kilkoma jednostkami w stylu przypominającym RTS-a. Składają się one w sumie z dwudziestu misji (po 10 na jeden minitryb).
Pozostały dwa tryby to Arcade, gdzie staramy się ciułać punkty nie przejmując się losem ludzkości i tym podobnymi sprawami, oraz multiplayer na split-screenie. Wersja na PC oferuje dodatkowo funkcje sieciowe.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych