Innocent Life: A Futuristic Harvest Moon

Innocent Life: A Futuristic Harvest Moon

7,3
19 oceny

Ocena wg platformy:

PSP 7.2
PS2 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
ArtePiazza
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Symulator życia
Śr. czas:
40 godzin
Premiery
Świat:
27.04.2006
Europa:
18.05.2007
Producent:
ArtePiazza
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Symulator życia
Śr. czas:
40 godzin
Premiery
Świat:
27.04.2006
Europa:
18.05.2007

Innocent Life: A Futuristic Harvest Moon - opis gry

Innocent Life: A Futuristic Harvest Moon to tzw. symulator życia. Za produkcję gry odpowiadało japońskie studio ArtePiazza, a za wydanie w Europie Rising Star Games. Tytuł najpierw ukazał się na PlayStation Portable, a potem został przeniesiony na PS2 (ta druga wersja nie ukazała się w Europie).

Innocent Life wprowadza do formuły serii kilka znaczących nowości. Akcja gry toczy się w stosunkowo niedalekiej przyszłości w roku 2022 na jednej z wysepek leżących na południowej półkuli. Głównym bohaterem nie jest tym razem człowiek, lecz robot stworzony przez niejakiego Dr. Hopesa, a jego zadaniem jest uratowanie wyspy przed chcącymi ją zniszczyć siłami natury. W tym celu będzie on między innymi musiał nabyć więcej ludzkich cech.

Dalsza część tekstu pod wideo

Po rajskiej wyspie, na której toczy się akcja Innocent Life, nasz podopieczny może się poruszać pojazdami, np. samochodem (choć jest też możliwość poruszania się na pieszo). Nie każda miejscówka jest jednak dostępna od razu - by uzyskać dostęp do nowych lokacji potrzebujemy klejnotów, które zgarniamy wraz z postępami.

Najważniejszym elementem rozgrywki jest oczywiście zarządzanie farmą. W odróżnieniu od poprzednich części serii twórcy wyeliminowali rozwiązania, które mogły prowadzić do nadużyć i robienia wałków. Dla przykładu - teraz musimy odczekać konkretny czas, by zebrać owoce rosnące poza naszymi włościami. Poprzednio były one dostępne każdego dnia o każdej porze roku. Inne zmiany, o których warto napomknąć, to np. możliwość wcześniejszego rozpoczęcia dnia pracy jeśli położymy się spać przed godz. 21.

Po spełnieniu odpowiednich warunków otrzymujemy do pomocy robota, co sprawia, iż praca na farmie staje się niemal w całości zautomatyzowana. Daje to nam możliwość większego skupienia się na eksploracji wyspy.

W Innocent Life możemy przyjmować zadania od mieszkańców wyspy i nawiązywać z nimi kontakt, lecz ze względu na ‘naturę’ głównego bohatera nie jest on w stanie wziąć ślubu i tym samym wychowywać dzieci.

Wideo - Innocent Life: A Futuristic Harvest Moon

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper