Invisible, Inc. - opis gry
Invisible, Inc. to turowa gra strategiczna wyprodukowana i wydana przez niezależne kanadyjskie studio Klei Entertainment. Tytuł ukazał się w cyfrowej dystrybucji na komputery osobiste oraz PlayStation 4.
Fabularnie gra kręci się wokół się tytułowej firmy. Jest rok 2074 i świat ‘opanowały’ potężne korporacje, które obaliły narodowe rządy. Invisible Inc. jest prywatną agencją wywiadowczą, która świadczy usługi jednym firmom przeciwko drugim.
Pod względem rozgrywki produkcja Klei Entertainment inspiruje się serią X-COM, choć na tle tego zasłużonego cyklu wyróżnia ją nacisk położony na skradanie i generalnie działanie w ukryciu. Przy każdym podejściu do gry mamy trzy dni na przygotowanie podopiecznych do ostatniej misji. W tym czasie dowodzimy agentami pozyskując cenne informacje, ekwipunek oraz kolejnych podopiecznych. Zmagania rozpoczynamy z dwiema postaciami, ale z czasem da się pozyskiwać więcej kompanów. Jeśli agent kopnie w kalendarz, tracimy go na dobre. Jeśli ducha wyzioną wszyscy, następuje game over.
Misje rozgrywają się w systemie turowym a układ odwiedzanych pomieszczeń generowany jest proceduralnie. Każdy agent znajdujący się pod naszą kontrolą posiada pewną liczbę punktów, bez których niemożliwe jest wykonanie jakiejkolwiek czynności. Tracimy je ilekroć wykonamy jakiś ruch, np. otworzymy drzwi bądź wyeliminujemy strażnika. Agenci mogą także korzystać z dobrodziejstw Incognity, sztucznej inteligencji, której można użyć do (na przykład) wyłączania alarmów bądź otwierania zamków.
Wytyczne przeważnie polegają na zdobyciu danych, ale od czasu do czasu zdarzają się też inne zadania. W trakcie misji możemy zbierać pieniądze, które da się następnie przeznaczyć na zakup rozmaitych upgrade’ów.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych