Jumping Flash! 2 - opis gry
Jumping Flash! 2 to platformer z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowany przez japońskie studio Exact (protoplastę Sony Japan) i wydany przez Sony Computer Entertainment na PlayStation.
Gra jest bezpośrednią kontynuacją pierwszego Jumping Flasha. Robbitowi, mechanicznemu królikowi przypominającemu królika, udało się pokonać szalonego naukowca Barona Alohe. Ten się wywinął, ale po ucieczce do swoich pieleszy czeka na niego kolejna niemiła niespodzianka - wrogo nastawiona rasa kosmitów dowodzona przez kapitana Kabukiego zaczyna ‘rozbierać’ planetę Little Muu. By do tego nie dopuścić, Aloha z prośbą o pomoc udaje się do swego niegdysiejszego wroga, czyli Universal City Hall, a ci wychodzą mu naprzeciw wysyłając na miejsce Robbita.
Rozgrywka nie różni się szczególnie od tego, co prezentował sobą pierwowzór. Robbit porusza się swobodnie po trójwymiarowych lokacjach i potrafi wysoko skakać. Zmagania obserwujemy z oczu podopiecznego mając na HUD-ie podstawowe informacje i rozmaite pomocne wskazówki. Największa zmiana polega na tym, że nie zbieramy już jet podów - zamiast tego ratujemy stworki MuuMuu zamieszkujące zagrożoną planetę. Oprócz tego nowy jest również interfejs i obecność medali, które otrzymujemy za przejście danej planszy. Im bardziej się postaramy, tym cenniejszy kruszec zostanie nam przyznany.
Robbit nie tylko skacze (jest w stanie wykonać potrójny skok, ale nie zawsze), może też używać broni takich jak lasery, miny czy rakiety. Część jest nowa, a część ostała się po poprzedniej części. Bronie i power-upy różnego typu znaleźć można eksplorując plansze. Na przejście czeka tu w sumie dwanaście fantastycznych światów (nowością są etapy podwodne).
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych