Jumping Flash! - opis gry
Jumpng Flash! to platformer z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowany przez studio Exact (protoplastę Sony Japan) i wydany przez Sony Computer Entertainment. Tytuł ukazał się w 1995 roku na PlayStation.
Akcja gry rozgrywa się na Crater Planet. Szalony naukowiec Baron Aloha postanawia zagarnąć tereny tego świata, by urządzić na nich własny kurort, do czego używa specjalnych maszyn podnoszących masy lądowe. Przerażeni mieszkańcy błagają o pomoc, w związku z czym Universal City Hall wysyła na miejsce swojego agenta, mechanicznego królika Robbita. Będzie on musiał powstrzymać Alohe oraz jego pomocników, stworki MuuMuu.
Jumping Flash to gra, która miała pokazywać możliwości pierwszej stacjonarnej konsoli Sony. Jako Robbit poruszamy się po trójwymiarowych miejscówkach mając pełną swobodę ruchów. Najważniejsze jest skakanie. Robot potrafi wykonać potrójny skok i w jego trakcie spogląda w dól, dzięki czemu da się precyzyjnie wylądować.
Podczas rozgrywki możemy zgarniać rozmaite dopałki, zarówno te pomocnicze, jak i ofensywne. Robbit ma do dyspozycji zwykłe działko, ale podczas zmagań znaleźć można jeszcze inne, lepsze wynalazki, np. bomby i rakiety. Jeśli chodzi natomiast o resztę, to w grze pomagają również power-upy zatrzymujące czas na kilka sekund, wydłużające go lub zapewniające naszemu podopiecznemu chwilową nietykalność.
Na przejście w Jumping Flash czeka sześć światów po trzy poziomy każdy. Dwa polegają na zbieraniu tzw. jet podów (po cztery na level), a trzeci to starcie z bossem. Gra oferuje także bonusowe plansze, na których naszym zadaniem jest przebijanie baloników. Po przejściu głównego wątku możemy spróbować swych sił ponownie na wyższym poziomie trudności i z inaczej rozmieszczonymi przedmiotami.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych