Kengo: Master of Bushido

Kengo: Master of Bushido

5,0
16 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 5.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Light Weight
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka,   Slasher
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
14.12.2000
Europa:
30.03.2001
Producent:
Light Weight
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka,   Slasher
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
14.12.2000
Europa:
30.03.2001

Kengo: Master of Bushido - opis gry

Kengo: Master of Bushido to bijatyka, w której zawodnicy do walki używają broni białej. Tytuł ukazał się na PlayStation 2. Za jego produkcję odpowiadało studio Light Weight twórcy pierwszych dwóch części Bushido Blade.

Kengo jest bijatyką stawiająca na realizm. Mashowanie nie przynosi tutaj żadnych rezultatów. W grze do ataku wykorzystujemy tylko jeden przycisk. Poza tym liczy się precyzja, umiejętności i cierpliwość.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Tryb singlowy dzieli się na dwa warianty. Mamy tu trening i rywalizację z innymi szkołami kendo. Trening oferuje kilka minigier skupiających się na konkretnych aspektach rozgrywki, np. na timingu lub klepaniu combosów. Za jego sprawą podnosimy maksymalną wartość parametrów u zawodników. W rywalizacji z innymi szkołami stajemy natomiast do walki z czterema wyglądającymi identycznie uczniami, jednym o unikalnym wizerunku i mistrzem. W trakcie tych starć używamy drewnianych mieczy, a energia pomiędzy potyczkami nie regeneruje się.

 

Po pokonaniu przedstawicieli danej szkoły przejmujemy nad nią kontrolę. Od czasu do czasu otwiera się też przed nami okazja uczestniczenia w turnieju krajowym - zwycięstwo w nim jest naszym ostatecznym celem. Podczas tych zawodów używamy prawdziwych mieczy, a każdy pojedynek rozpoczynamy z pełnym paskiem energii. W międzyczasie nadal możemy ścierać się ze szkołami, co bywa nagradzane nowymi broniami. Zdobyty oręż często daje nam możliwość odpalenia niedostępnej wcześniej techniki. Czasami zdarzyć się może, że pokonani uczeń lub mistrz wyzwą nas na rewanżowy pojedynek - nie możemy wówczas odmówić, a jeśli przegramy stracimy to, co sami wcześniej zgarnęliśmy.

 

Mniej realistycznym patentem jest pasek Ki znajdujący się pod wskaźnikiem energii. Pozwala on na odpalanie specjalnych umiejętności. Pasek nabijamy wciskając trójkąt lub walcząc w dobrym stylu. Oprócz tego zawodnik może zmieniać postawy rzutujące na dostępne w danej chwili umiejętności.

Wideo - Kengo: Master of Bushido

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper