Kick & Fennick

Kick & Fennick

5,2
15 oceny

Ocena wg platformy:

PS Vita 5.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Jaywalkers Interactive
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Platformowa
Premiery
Świat:
03.02.2015
Europa:
04.02.2015
Producent:
Jaywalkers Interactive
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Platformowa
Premiery
Świat:
03.02.2015
Europa:
04.02.2015

Recenzja redakcji

Recenzja: Kick & Fennick (PS Vita)
7.5
Recenzja: Kick & Fennick (PS Vita)

Kick & Fennick - opis gry

Kick & Fennick to dwuwymiarowa gra zręcznościowa wyprodukowana przez niezależne holenderskie studio Jaywalkers Interactive i wydana przez Green Hill. Tytuł ukazał się w cyfrowej dystrybucji na PlayStation Vita.

Tytułowi Kick i Fennick to główni bohaterowie gry Holendrów. Kick to chłopiec, który pewnego dnia budzi się w tajemniczym (futurystycznym) świecie, a Fennick jest napotkanym przez niego robotem. Po potyczce z nieprzyjaciółmi Fennick nabawia się ‘kontuzji’ - jego bateria zostaje uszkodzona. Żeby uporać się z tym problemem, obaj muszą dotrzeć do wieży, gdzie Kick będzie mógł naprawić mechanicznego przyjaciela.

Dalsza część tekstu pod wideo

Kick & Fennick na pierwszy rzut oka przypomina standardowego platformera 2(,5)D, ale twórcy zaimplementowali w nim ciekawym myk wyróżniający grę z tłumu podobnych. Otóż najważniejszą rzeczą w posiadaniu głównego bohatera jest strzelba wystrzeliwująca plazmowe pociski. Oczywiście możemy ją wykorzystać do eliminowania przeciwników, ale poza tym przydaje się ona też przy eksploracji. Np. strzał pozwala się naszemu podopiecznemu wybić w powietrze, a podwójny strzał jest w stanie spełnić funkcję podwójnego skoku. Umiejętne wykorzystanie broni nie tylko pozwala omijać bardziej wymyślne przeszkody, ale też dostawać się w niedostępne normalnie miejsca skrywające znajdźki. Co warto dodać, na trajektorię lotu pocisku mamy pewien ograniczony wpływ, a w gorących sytuacjach przy celowaniu pomaga slow-motion.

Na przejście czeka tu pięć rozdziałów (do wyboru są ponadto trzy stopnie trudności). Pierwszy rozdział składa się z pięciu poziomów, a pozostałe cztery liczą po dziesięć. Łącznie 45 leveli, które są dość krótkie, dzięki czemu można sobie pozwolić na krótkie sesje z konsolą. Po przejściu jednej planszy gra podsumowuje nasze dokonania przyznając jeden z czterech medali. Zdobycie najcenniejszego (diamentowego) pozwala odblokować bonusową zawartość, np. stroje.

Wideo - Kick & Fennick

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper