Kingdom Under Fire: Heroes to gra strategiczna stworzona przez Blueside, będąca prequelem dla Kingdom Under Fire: The Crusaders. Tytuł został wydany w 2005 roku na Xboksa, a po latach ukazał się również na PC.
Esencją zabawy w Kingdom Under Fire: Heroes jest dowodzenie armią, składającą się z grup wojowników, magików, łuczników itp. Na armię składają się plutony po 20, 30 zawodników - w ramach jednej armii można zgromadzić maksymalnie 6 takich grup. Jeden regiment formowany jest z postaci pełniących rolę wspierającą (np. czarodzieje). W grze można dowodzić wojskami trzech głównych ras: Ludzi, Orków oraz Mrocznych Elfów. Nowościami gameplayowymi w Kingdom Under Fire: Heroes są nowe tryby zabawy, a także obecność nowych herosów: Ellen (półelf), Leinhart (półwampir), Urukubarr (ork), Rupert (człowiek), Cirith (mroczny elf), Morene (półwampir), and Walter (człowiek). Każda z postaci posiada swoją odrębną kampanię, co decyduje o okresie, który poznaje gracz. Np. rozpoczynając zabawę jak Ellen historia tytułu rozpoczyna się pięć lat przed zdarzeniami z Crusaders.
Dalsza część tekstu pod wideo
Scenariusz Kingdom Under Fire: Heroes podejmuje temat starań stworzenia pierwszego królestwa Mrocznych Elfów, nad którym miałby zapanować Valdemar, półwampir. Valdemar wie, że podporządkowane mu Elfy zbuntują się przeciwko narzuconej przez niego władzy. Siły Elfów zostają w związku z tym skierowane przeciwko Arein oraz Hexter. Dochodzi do wyniszczającej walki między różnymi rasami, co staje się katalizatorem wybuchu wojny Encablossa.
Kingdom Under Fire: Heroes zostało dobrze przyjęte przez recenzentów. W prasie i serwisach internetowych dominowały oceny w okolicach 8/10. Dziennikarze chwalili dzieło Bluside za ciekawe strategiczne elementy i ładną oprawę graficzną. Wadą Kingdom Under Fire: Heroes okazał się niedoskonały balans rozgrywki oraz błędy w działaniu SI.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych