Lufia II: Rise of the Sinistrals

Lufia II: Rise of the Sinistrals

7,5
4 oceny

Ocena wg platformy:

SNES 7.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Neverland
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
24.02.1995
Europa:
1997
Producent:
Neverland
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
24.02.1995
Europa:
1997

Lufia II: Rise of the Sinistrals - opis gry

Lufia II: Rise of the Sinistrals (w Europie Lufia) to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio Neverland i wydana przez Nintendo. Tytuł ukazał się tylko na konsoli Super Nintendo. Rise of the Sinistrals to prequel .

Rise of the Sinistrals to prequel poprzedniej części serii Lufia, którego akcja rozgrywa się prawie sto lat przed wydarzeniami ukazanymi w pierwowzorze. Głównym bohaterem jest Maxim, utalentowany szermierz z miasta Elcid i przodek bohatera pierwszej części (Maxim pojawił się tam w prologu), który pewnego dnia spotyka tajemniczą kobietę o imieniu Iris i wyrusza w długa i niebezpieczną podróż, by powstrzymać Sinistrali, potężne istoty zagrażające światu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na pierwszy rzut oka Lufia II to dość standardowy japoński eRPeG, gra oferuje jednak szereg patentów, które wyróżniają ją z tłumu podobnych gier. Struktura jest liniowa - korzystając z mapy świata przemieszczamy się pomiędzy różnymi lokacjami, w tym miastami i dungeonami (w podróżowaniu mogą pomóc też pojazdy, jak łódź podwodna czy sterowiec). Przeciwnicy są widoczni podczas eksploracji, dlatego możemy ich omijać. System walki jest natomiast turowy. Na uwagę zasługują specjalne umiejętności zwane IP Skills, które przypisane są do ekwipunku. Aby z nich skorzystać, należy nabić specjalny wskaźnik, który rośnie jeśli otrzymujemy obrażenia. W starciach uczestniczyć mogą cztery postacie plus zwerbowany potwór (tzw. capsule monster). Potworów w świecie gry jest siedem i każdy reprezentuje jakiś inny żywioł. Można je karmić i rozwijać.

W dungeonach nie tylko walczymy, ale też rozwiązujemy łamigłówki. Nasz podopieczny, podobnie jak Link z serii The Legend of Zelda, posiada różne przedmioty/gadżety, za pomocą których można wchodzić w interakcje z niektórymi elementami otoczenia.

Oprócz głównego wątku Lufia II oferuje także inne atrakcje, na przykład liczący 99 generowanych proceduralnie pięter dungeon (Ancient Cave), w którym układ pomieszczeń zmienia się przy każdej wizycie, a bohaterowie tracą swoje doświadczenie i ekwipunek (musząc zdobyć nowy), czy kilka minigier.

Wideo - Lufia II: Rise of the Sinistrals

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper