Lumines Remastered to gra muzyczna wyprodukowana przez studio Resonair i wydana przez Enhance Games. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch. Był on remasterem pierwszej części Lumines, która ukazała się w 2004 roku na PSP.
Lumines Remastered to nowa, zremasterowana edycja pierwszej części cenionej serii Lumines, za którą odpowiadał równie ceniony game designer Tetsuya Mizuguchi. Oferuje ona m.in. poprawioną oprawę audiowizualną (na niektórych sprzętach grać można w rozdzielczości 4K) oraz wsparcie HD Rumble w przypadku Switcha.
Dalsza część tekstu pod wideo
Rzecz polega na układaniu na planszy spadających z góry ekranu bloków, które łącząc się tymi samymi kolorami, tworzą jeszcze większe figury. Laser biegnący od lewej strony ekranu ku prawej niszczy powstałe bloki, a gracz otrzymuje punkty. Im większe wieloboki zostaną usunięte, tym większy będzie przyznany bonus punktowy.
Rozgrywce towarzyszy klimatyczna muzyka, która wespół z odgłosami operowania klockami tworzyma spójną całość. Zaimplementowano kilkadziesiąt rodzajów skórek (skins), czyli kolorystyk klocków oraz tła i w zależności od tego, jaki jest użyty typ, gra inna muzyka i słychać inne efekty dźwiękowe. Nowe motywy są otrzymywane wraz z postępem w grze i można potem z nich korzystać podczas zabawy. W Lumines występują następujące tryby: Challenge, Time Attack, Puzzle, Vs., oraz Vs. CPU Mode. W pierwszym z nich, a zarazem w głównym, zabawa polega na przechodzeniu kolejnych plansz, które zmieniają się między innymi po zdobyciu określonej ilości punktów. Właśnie w nim można odblokować wszystkie czterdzieści skórek. Puzzle polega na układaniu z bloków określonych na początku figur, np. krzyż, kot itp.
Oprócz wymienionych powyżej trybów dostępny jest też multiplayer dla dwóch osób, lecz grać można tylko w trybie lokalnym (czyli nie zagramy przez sieć).
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych