MAG - opis gry
MAG (Massive Action Game) to nastawiona na sieciową rozgrywkę strzelanina, która została wydana w 2010 roku na PlayStation 3. Produkcja została powołana do życia przez studio Zipper Interactive, znane głównie dzięki serii SOCOM.
MAG stawia na wieloosobową zabawę i oferuje przede wszystkim batalie na dużą skalę, w których może wziąć udział maksymalnie 256 graczy. W poszczególnych trybach gracze są dzieleni na ośmioosobowe oddziały, a zebranie czterech z nich pozwala na uformowanie plutonu. Cztery plutony natomiast można połączyć w kompanię. Do każdego z oddziałów przypisano dowódcę, którym po wydaniu olbrzymiej łatki noszącej numer 2.0 może zostać osoba, której udało się zebrać najwyższą ilość punktów dowództwa.
Gracz kreuje tutaj od podstaw swoje żołnierza, decydując o jego twarzy, głosie, stroju oraz preferowanej broni. W wersji 2.0 wprowadzono do obiegu także zmodyfikowany system drzewek umiejętności, dzięki którym możemy zdecydować o wyborze jednej z kilku klas postaci, co ma bezpośrednie przełożenie na właściwą rozgrywkę. Po osiągnięciu siedemdziesiątego poziomu doświadczenia gracz może aktywować tryb Weterana, co umożliwia rozpoczęcie wojennej kariery niemal zupełnie od zera.
W MAG do naszej dyspozycji oddano sześć trybów rozgrywki, a całość została osadzona w kampanii, która przedstawia walkę toczoną przez trzy frakcje: Raven to żołnierze z Austrii i Niemiec, Valour to amerykańskie oddziały, natomiast S.V.E.R. składa się z najemników ze wschodniej Europy.
Tryby rozgrywki różnią się od siebie zasadami, stopniem skomplikowania oraz ilością graczy, którzy mogą wziąć udział w konkretnej potyczce. W trakcie zabawy korzystamy nie tylko z rozbudowanego arsenału, na który składa się kilkadziesiąt rodzajów broni palnej, lecz również ze specjalnych umiejętności i wyposażenia. Całości dopełnia oprawa audio-wizualna, która buduje sugestywny klimat.
Komentarze (6)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych