Reklama
Magrunner: Dark Pulse

Magrunner: Dark Pulse

7,4
5 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.5
PS3 7.5
X360 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
3 AM Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna
Premiery
Świat:
22.10.2014
Europa:
22.10.2014
Producent:
3 AM Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna
Premiery
Świat:
22.10.2014
Europa:
22.10.2014

Magrunner: Dark Pulse - opis gry

Magrunner: Dark Pulse to gra logiczna inspirowana serią Portal, w której akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby rozwiązując różnego rodzaju zagadki za pomocą sił magnetycznych. Za produkcją gry, która pojawiła się na PS3 i Xboksa 360, stoi firma 3AM Games. 

Fabuła - Magrunner: Dark Pulse

Dalsza część tekstu pod wideo

Tytuł inspirowany jest powieściami H.P. Lovecrafta łącząc w sobie elementy horroru z cyberpunkiem. Głównym bohaterem gry jest Yoshi, który bierze udział w badaniu nowych technologii prowadzonych przez korporację Gruckezber. Testy okazują się jednak tylko przykrywką, a prawdziwym celem korporacji jest ściągniecie na ziemię najbardziej niebezpiecznych kreatur we wszechświecie.

Rozgrywka - Magrunner: Dark Pulse

Tytuł bardzo przypomina Portal 2. Nie tylko gameplay, ale i takie detale jak minimalistyczne lokacje, korzystające z ograniczonej palety barw, oraz celownik wyglądają jak żywcem wyciągnięte z dzieła Valve. Tytuł ma jednak swój własny charakter, wyrażający się w zakręconej fabule. Gra zabiera nas na zakręconą przejażdżkę, odsłaniając w trakcie 6-godzinnej przygody mroczne klimaty wizualne. Fundamentem rozgrywki jest rozwiązywanie łamigłówek na kolejnych kilkudziesięciu arenach. Główny bohater wyposażony jest w pukawkę, która ładuje magnetycznie wybrane obiekty w wirtualnym środowisku. Pod dwoma cynglami pada mamy przypisane odmienne biegunowości, co ma wpływ na przyciąganie się lub odpychanie przedmiotów. 
 
W ten sposób posyłać będziemy w przestrzeń szeregi "klocków", które będą np. rozbijać przeszkody albo aktywować niedostępne przełączniki. Rzecz zaczyna się dosyć sielankowo i spokojnie, ale po 30. poziomie (z 40) robi się już naprawdę trudno. Frogwares zmusza nas nie tylko do kombinowania z fizyką, ale również do skomplikowanej platformówkowej ekwilibrystyki oraz do uciekania przed potworami. Te wątki mogą rozczarować osoby flegmatyczne, liczące na możliwość spokojnego dumania nad rozwikłaniem problemu. Tutaj liczy się refleks i zdecydowanie.. Tytuł śmiga na silniku Unreal Engine 3.

Wideo - Magrunner: Dark Pulse

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper