Majesty 2: Symulacja Królestwa Fantasy - opis gry
Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim (u nas wydane jako Majesty 2: Symulacja Królestwa Fantasy) to strategia czasu rzeczywistego wyprodukowana przez Ino-Co i wydana przez Paradox Interactive 11 września 2009 roku na PC z systemem Windows, a dodatkowo także na Mac OS X. Wersja na Windows na terenie Polski, dzięki Cenega Poland, pojawiła się 23 października 2009 roku.
Planowano także wersje na Xbox 360 oraz NDS, ale prace nad nimi zostały wstrzymane.
Produkcja - podobnie jak odsłona od Cybelore Studios - jest strategią czasu rzeczywistego umiejscowioną w realiach Średniowiecza wzbogaconą o elementy magiczne, tak więc są m. in. potworności. Gracz zatem otrzymuje na początku pałac, którego utrata oznacza porażkę, następnie stara się w obliczu zagrożenia ze strony barbarzyńców czy plag rozwinąć zamek i zapewnić tym samym dobry byt poddanym. Sami wrogowie mają określone słabości, a ich poznanie jest kluczowe dla przetrwania osady.
Deweloper zdecydował się nie zmieniać ogólnych założeń serii, a jedynie znacznie usprawnił warstwę graficzną, która to została przedstawiona z troską o najmniejsze detale.
To, co wyróżnia produkcję na tle innych strategii z tamtego czasu jak chociażby Age of Empires, to brak możliwości kierowania poddanymi. Gracz może zachęcać ich do określonych zachowań np. oferując złoto, ale bezpośrednio nie wpływa na ich reakcje - tak więc po dotarciu do określonego miejsca to SI decyduje o tym, co postać ma zrobić. Gracz może przetestować tą mechanikę w rozgrywce rywalizacyjnej/kooperacji do 4 osób, kampanii dla pojedynczego gracza.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych