Mario & Luigi: Bowser's Inside Story - opis gry
Mario & Luigi: Bowser's Inside Story to gra RPG z elementami zręcznościowymi wyprodukowana przez studio AlphaDream (złożone m.in. z były pracowników Square) i wydana przez Nintendo na NDS-a. Była to trzecia część serii Mario & Luigi stworzona z myślą o przenośnej konsoli “N”. Muzykę do niej skomponowała znana w branży kompozytorka Yoko Shimomura.
W Mario & Luigi: Bowser's Inside Story tytułowi bohaterowie będą musieli nie tylko stawić czoło tajemniczej epidemii trapiącej Mushroom Kingdom, ale także… eksplorować trzewia Bowsera, który ich pomniejszył i połknął w następstwie pewnych dramatycznych wydarzeń.
Podczas rozgrywki kierujemy trzema postaciami - Mario, Luigimi i Bowserem. Hydraulicy widoczni są na dolnym ekranie, a ich arcywróg na górnym. W grze odwiedzamy dwa ‘światy’. Jeden to Mushroom Kingdom i wtedy wydarzenia obserwujemy z kamery umieszczonej nad miejscem akcji, drugi to natomiast wnętrze Bowsera. Wtedy gra przypomina scrollowane platformery. Gameplay Mario & Luigi jest bardzo zróżnicowany. Nie tylko zmiany perspektywy uatrakcyjniają rozgrywkę, ale także różne minigry mające związek z rozgrywającymi się wydarzeniami.
System walki nie doczekał się wielkich zmian względem poprzednich części. Mamy tu do czynienia z turowymi pojedynkami, które urozmaicają elementy zręcznościowe. Nowością jest możliwość kontrolowania Bowsera, który posiada unikalne dla siebie zdolności (podczas ich odpalania używamy ekranu dotykowego) oraz potrafi wchłaniać przeciwników, co sprawia, że walczą z nimi potem Mario i Luigi.
Nowy jest także patent z rangami w systemie rozwoju. Po wbiciu na ustalony poziom postać otrzymuje nową rangę, a wraz z nią jakiś bonus. Może to być dodatkowy slot na ekwipunek albo jakieś dobra otrzymywane po wygranych starciach. Hydraulicy mają sześć takich rang, a Bowser cztery.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych