Medieval: Total War - The Viking Invasion - opis gry
Medieval: Total War - The Viking Invasion to strategia wyprodukowana przez brytyjskie studio Creative Assembly i wydana przez Activision 6 maja 2003 roku na świecie i 7 maja 2003 roku w Europie jedynie na komputery osobiste. Na terenie Polski, dzięki Licomp Empik Multimedia, produkcja pojawiła się 27 czerwca 2003 roku.
Produkcja jest dodatkiem do wydanego rok wcześniej Medieval: Total War, która to nie zmienia założeń wersji podstawowej, a jedynie ubogaca je o nowe elementy. W tym przypadku motywem przewodnim są tytułowi Wikingowie, choć część niezwiązanych z nimi nacji także otrzymała nowe jednostki. Dodatkowo pojawiły się 3 nowe nacje nie z Północnej Europy - Sycylijczycy, Węgrzy i Aragończycy.
Pod względem mechaniki rozgrywki, produkcja jest mieszanką strategii turowej oraz czasu rzeczywistego. W trybie turowym poruszamy się po mapie, rozwijamy miasta, w trybie czasu rzeczywistego walczymy na różnorodnych arenach z przeciwnikiem. Podobnie jak w większości strategii, zarówno czynnik militarny jak i ekonomiczno-społeczny jest istotny i o żadnym z nich nie wolno zapomnieć. Produkcja pozwala przetestować tą mechanikę oraz zapoznać się ze zmianami w rozgrywce sieciowej do 8 osób, bitwach opartych o wymysł gracza lub historyczne starcia albo kampanii.
Akcja gry skupia się na okolicach 793 roku, kiedy to Wikingowie byli liczącą się siłą w Europie. Najważniejsza z perspektywy dodatku opowiada historię ich podbojów na Wyspach Brytyjskich. W jej ramach gracz będzie mógł wcielić się w ważne z perspektywy tego regionu nacje jak np. Szkotów.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych