Mega Man II

Mega Man II

6,0
2 oceny

Ocena wg platformy:

VC 4.0
GBC 6.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Platformowa
Premiery
Świat:
20.12.1991
Europa:
1992
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Platformowa
Premiery
Świat:
20.12.1991
Europa:
1992

Mega Man II - opis gry

Mega Man II jest wydaną w 1991 r. drugą odsłoną serii Mega Man: Dr. Wily's Revenge, będącej spin-offem oryginalnej serii z Nintendo Entertainment System. Producentem było studio Biox, wydawcą Capcom, a platformą docelową GameBoy. W 2013 udostępniona została wersja na Virtual Console dla Wii U.

Akcja gry dzieje się tuż po wydarzeniach z Dr. Wily's Revenge. Po pokonaniu dr. Wily'ego, Mega Man ponownie udaje się na spoczynek, nie przeczuwając, co planuje szalony naukowiec w odwecie. A jego plan jest ambitny - geniusz zła wykrada z Chronos Institute eksperymentalne urządzenie zwane "Time Skimmer" i podróżuje z jego pomocą 37.426 w przyszłość. W międzyczasie Mega Man zostaje wysłany do zbadania podziemnego tunelu, w którym spotyka odnowionych Robot Masterów, których pokonał wcześniej. Bohaterowi nie pozostaje nic innego, jak przebić się przez nich i odkryć plan Wily'ego.

Dalsza część tekstu pod wideo

W drugiej części serii ponownie mamy do czynienia ze znaną już formułą - Mega Man musi przedostać się przez 8 najeżonych przeciwnikami i pułapkami plansz, aby na końcu każdej z nich pokonać strzegącego wyjścia bossa i zdobyć jego specjalną broń. Zgodnie z założeniami poprzedniej odsłony, czterech pierwszych Robot Masterów pochodzi z Mega Man 2 na NESa (Wood Man, Air Man, Clash Man i Metal Man), a kolejnych czterech - z Mega Man 3 (Top Man, Hard Man, Magnet Man i Needle Man). 

Nowością w serii na GameBoya jest obecność Energy Tanków zdolnych odnowić obniżone zdrowie bohatera oraz jego partnera Rusha, zdolnego do przemiany w trzy formy: Rush Coil pełniącego rolę wydłużającej skoki trampoliny, Rush Marine ułatwiającej poruszanie się pod wodą i Rush Jet pozwalającej Mega Manowi na chwilowy lot.

Przed dojściem do fortecy Dr. Wily'ego przyjdzie nam zmierzyć się z Quintem - futurystyczną wersją Mega Mana, którego uczony porwał z przyszłości, przerobił i zaprogramował do walki z głównym bohaterem. Po wygranym pojedynku i otrzymaniu broni Quinta - Sakugarne, pół-młota pneumatycznego i pół-kijka pogo - bohater udaje się na stację kosmiczną, aby zakończyć misję.

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper