Reklama
Mega Man Xtreme

Mega Man Xtreme

6,0
4 oceny

Ocena wg platformy:

VC 7.0
GBC 6.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Platformowa
Premiery
Świat:
20.10.2000
Europa:
24.08.2001
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Platformowa
Premiery
Świat:
20.10.2000
Europa:
24.08.2001

Mega Man Xtreme - opis gry

Mega Man Xtreme (w Japonii: Rockman X: Cyber Mission) jest spin-offem znanej z konsoli Super Nintendo serii Mega Man X, wydanym na GameBoya Color w 2000 r. Za produkcję i wydawnictwo odpowiedzialne było Capcom. W 2013 r. udostępniona została także wersja na Virtual Console dla konsoli 3DS.

Mega Man Xtreme kontynuuje wątki znane z serii Mega Man X. W roku 220X, ogranizacja Maverick Hunters, dowodzona przez Xa i Zero, walczy z oszalałymi reploidami zwanymi Maverickami. Oś fabularna gry skupia się na ataku hakerskim komputera Mother Computer dokonanym przez niejakiego Techno, w wyniku którego sieć całego świata zostaje zdestabilizowana, a liczba Mavericków gwałtownie wzrasta. Aby powstrzymać zagrożenie, para bohaterów łączy siły z geniuszem komputerowym, Middym, aby wewnątrz stworzonego przez niego programu symulacyjnego rozprawić się z grupą "Shadow Hunters", do której przynależy Techno. W następstwie kolejnych mających miejsce wydarzeń dowiadujemy się o kolejnych członach ugrupowania - Zainie i Gineelu, oraz roli, jakie w ataku na sieć spełnia dawne nemesis Xa - Maverick Sigma.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pod względem rozgrywki gra nie różni się niczym od swoich odpowiedników z Super Nintendo - jako X lub Zero naszym zadaniem jest przebić się przez cztery znane z Megaman X1 i Megaman X2 plansze, aby na końcu każdej z nich pokonać poznanego wcześniej bossa i przejąć jego specjalną broń. Na każdym poziomie czekają na nas ukryte trudno dostępne zbiorniki z energią, dodatkowe życia oraz kapsuły, w których X znajdzie podnoszące jego potencjał części zbroi. Zero z kolei rozwija się poprzez otrzymywane po bossach kolejne techniki miecza dla swojej Z-Saber, pozwalające mu np. na pchnięcie z rozbiegu lub podwójny skok. Grę rozpoczynamy na normalnym poziomie trudności, aby podczas kolejnego przejścia - tym razem na poziomie Hard - napotkać czworo kolejnych Mavericków, a także sukcesywnie zakończyć naświetloną na Normalu historię.

Gra została zapowiedziana wraz z Mega Man Battle Network - pierwszą odsłoną nowej serii, która zadebiutowała już na nowej konsoli Nintendo, GameBoyu Advance.

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper