Mega Man Zero 3

Mega Man Zero 3

7,9
9 oceny

Ocena wg platformy:

GBA 7.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Inti Creates
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Platformowa
Premiery
Świat:
23.04.2004
Europa:
03.09.2004
Producent:
Inti Creates
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Platformowa
Premiery
Świat:
23.04.2004
Europa:
03.09.2004

Mega Man Zero 3 - opis gry

Mega Man Zero 3 to scrollowany action-platformer wyprodukowany przez studio Inti Creates i wydany przez Capcom na Game Boy Advance. Tytuł ukazał się także na NDS-ie w ramach składanki Mega Man Zero Collection.

Fabuła Mega Man Zero 3 nadal skupia się na rywalizacji pomiędzy ruchem oporu i Neo Arcadią. Tym razem punktem wyjścia dla zmagań Zero jest rozbicie się tajemniczego statku, który emituje energię podobną do Dark Elfa. Tam oczywiście wychodzi na jaw, że szykują się nowe, poważne problemy.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

“Trójka” oczywiście czerpie garściami z poprzednich części, ale wprowadza też kilka nowych rozwiązań. Sterowanie jest właściwie identyczne, Zero dysponuje tymi samymi broniami z jednym wyjątkiem - Chain Rod został zastąpiony przez Recoil Rod, broń przypominającą pałki tonfa, które mogą odepchnąć oponentów. W grze pojawiają się oczywiście tzw. “cyber elfy” mogące wpłynąć na zdolności podopiecznego w trakcie jego misji. Tak jak ostatnio odgrywają one rolę swoistych dopałek, choć o dłuższym czasie działania. Tytuł wprowadza nowy rodzaj “elfów”, takich, które nie obniżają not otrzymywanych po zaliczeniu zadania. Nowością jest również obecność tzw. cyber rzeczywistości (cyberspace). Przypomina ona ‘normalne’ miejscówki, jednak różnica jest taka, że możemy w niej bez ograniczeń używać cyber elfów, a przeciwnicy zostawiają zawsze przedmioty regenerujące zdrowie.

 

Podczas zmagań możemy natknąć się na różne interesujące przedmioty. Są to np. dyski z ciekawymi informacjami na temat uniwersum i innymi rzeczami oraz chipy dające możliwość wpłynięcia na zdolności bohatera. Wyekwipować można trzy - po jeden na głowę, tors i nogi.

 

Przejście głównego wątku odblokowuje szereg atrakcji. Przechodząc go jednokrotnie otrzymujemy dostęp do wyższego poziomu trudności i New Game+, gdzie zachowujemy część zdobycznych gratów. Wraz z innymi postępami i osiągnięciami możemy również odblokować kilka minigierek.

Wideo - Mega Man Zero 3

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper