Rayman 3: Hoodlum Havoc

Rayman 3: Hoodlum Havoc

8,1
121 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.5
PS2 8.0
XBOX 7.6
GC 7.5
GBA 7.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ubisoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Śr. czas:
14 godzin
Premiery
Świat:
14.03.2003
Europa:
14.03.2003
Polska:
20.03.2003
Producent:
Ubisoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Śr. czas:
14 godzin
Premiery
Świat:
14.03.2003
Europa:
14.03.2003
Polska:
20.03.2003

Rayman 3: Hoodlum Havoc - opis gry

Rayman 3: Hoodlum Havoc to platformówka wyprodukowana przez Ubisoft m.in. na komputery osobiste PlayStation 2, GameCube’a i Xboxa. Była to druga trójwymiarowa odsłona przygód tytułowego bohatera. Gra, choć już w formie scrollowanego platformera i bez podtytułu, ukazała się także na GameBoy Advance i Nokii N-Gage.

Jak to zwykle bywa światu zagraża niebezpieczeństwo, a głównym sprawcą zamieszania jest Globox, kumpel Raymana. Otóż zdarzyło mu się połknąć niejakiego Andre, władcą Dark Lumów, a incydent ten rozwściecza lud Hoodlumów, który za wszelką cenę postara się odzyskać swego pana. Za wszelką cenę, czyli nie zważając na otoczenie i całą resztę.

Dalsza część tekstu pod wideo

W grze wcielamy się oczywiście w Raymana, który potrafi biegać, skakać i przedzierać się przez zastępy przeciwników używając piąch. Czasami towarzyszy mu Globox, sprawca wszelkich tutejszych problemów, który komentuje bieżące sprawy.

Gra składa się z pewnej liczby światów, a światy dzielą się z kolei na pomniejsze poziomy. Gra zapisuje się automatycznie po przejściu takiego jednego etapu. Pomiędzy światami bierzemy udział w minigrze polegającej na surfowaniu w psychodelicznym otoczeniu i omijaniu przeszkód.

Podczas właściwej rozgrywki, oprócz podstawowych umiejętności, Rayman może używać kilku różnych power-upów. Zielony power-up pozwala mu tworzyć tornada, niebieski wyposaża go w linkę z hakiem, żółty pozwala latać, pomarańczowy wystrzeliwać samonaprowadzające się rakiety, a czerwony zwiększa siłę pozwalając na niszczenie blokujących progres obiektów. Rzeczy te bywają przydatne zwłaszcza podczas starć z bossami lub pozwalają się przedostać do niedostępnych wcześniej sekcji danego poziomu.

Rayman może też ratować uwięzione w klatkach Teensies. W podzięce otwierają one dostęp do nowych miejscówek albo nagradzają nas innymi rzeczami. Uratowanie sześciu zwiększa ilość energii podopiecznego. Poziomy zawierają ponadto sporo innych atrakcji nagradzających eksplorację, jak rozmaite minigierki.

Wideo - Rayman 3: Hoodlum Havoc

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (14)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper