Megadimension Neptunia VII

Megadimension Neptunia VII

7,9
12 oceny

Ocena wg platformy:

NS 8.0
PC 8.3
PS4 7.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Compile Heart
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
23.04.2015
Europa:
12.02.2016
Producent:
Compile Heart
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
23.04.2015
Europa:
12.02.2016

Recenzja redakcji

Recenzja: Megadimension Neptunia VII (PS4)
Patryk Dzięglewicz

Patryk Dzięglewicz

7.0
Recenzja: Megadimension Neptunia VII (PS4)
PS4

Megadimension Neptunia VII - opis gry

Megadimension Neptunia VII to japońska gra RPG wyprodukowana przez Compile Heart i wydana w Europie przez Idea Factory International. Tytuł ukazał się na PlayStation 4, Nintendo Switch oraz na komputerach osobistych (Steam). Był on sequelem Hyperdimension Neptunia Victory.

Jest rok 2015 ery G.C. - nad światem Gamindustri pojawiają się ciemne chmury. Świat przechodzi zawirowania z powodu zmiany CPU i z tego powodu pojawiają się mniej lub bardziej niepokojące plotki. W tej nieciekawej sytuacji Neptune, główna bohaterka i patronka Planeptune, znika i pojawia się w tajemniczym wymiarze zwanym Zero Dimension, gdzie ostatnia tamtejsza CPU, Uzume Tennouboshi, walczy desperacko przeciwko ucieleśnionemu wielkiemu złu zwanemu Dark CPU. Fabuła gry podzielona jest w sumie na trzy części i każda z nich rozgrywa się w innym wymiarze

Dalsza część tekstu pod wideo

Rozgrywka wygląda podobnie jak w poprzednich częściach. System walki jest turowy, ale walczący w trakcie swojej kolejki, mogą swobodnie poruszać się po polu bitwy. Część komend możemy wybrać z listy (wyskakuje ona po wciśnięciu “trójkąta”), część wykonuje się po wciśnięciu konkretnego przycisku. Spore znaczenie mają też formacje - rozstawienie podopiecznych we właściwy sposób daje możliwość odpalenia potężniejszych ataków. Bohaterki mogą ponadto wyprowadzać efektowne combosy, ale im bardziej niszczycielska ma być kombinacja ataków, tym lepszej broni potrzebujemy.

Dostęp do kolejnych lokacji uzyskujemy z poziomu dwuwymiarowej mapy świata. Możemy odwiedzać miasta, gdzie da się np. uzupełnić zapasy i podjąć wypełniania pobocznego questa, lub odwiedzić dungeony. Do lochów można też wysyłać tak zwanych skautów. Podczas eksploracji dungeonów można natrafić na elementy otoczenia blokujące dostęp do nowych miejsc/skarbów. Aby się z nimi uporać, zdolność Breaker Level musi znajdować na odpowiednio wysokim poziomie.

Wideo - Megadimension Neptunia VII

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper