Metal Gear Ac!d 2 to druga odsłona gry Metal Gear Ac!d wydana na konsolkę PlayStation Portable 8 grudnia 2005 roku. Za tą produkcją stoi Kojima Productions oraz Konami, a należy ona do gatunku strategii z kategorii turówek.
Akcja w Metal Gear Ac!d 2 toczy się niedługo po wydarzeniach z części pierwszej. Snake wracając z udanej misji wraz ze swoimi przyjaciółmi, zostaje przechwycony przez oddział agentów FBI. Zmuszony zostaje do wykonania kolejnego zadania. Tym razem ma zinfiltrować ośrodek badawczy na wyspie w Ameryce Północnej, gdyż podobno prowadzone są tam nieludzkie eksperymenty na dzieciach.
Dalsza część tekstu pod wideo
Rozgrywka nie odbiega znacznie od tego, co można było doświadczyć w prqeuelu. Ponownie mamy turowe walki z taktycznym zacięciem. Twórcy postawili znowu na zabawę z kartami. Gracz ma ich do dyspozycji ponad 500 sztuk, czyli dwa razy więcej niż ostatnio. Za ich pośrednictwem wydajemy rozkazy naszym podopiecznym. Czy kogoś dla przykładu zaatakujemy pistoletem czy karabinem, zależy od karty, jaka się nam wylosowała. Każda z nich oparta jest na uniwersum Metal Gear, o czym świadczy obrazek przedmiotu bądź postaci, który na niej się znajduje. Do nowości należy silnik graficzny. Tym razem miejsce szaroburych lokacji zajęły kolorowe, w komiksowym stylu wykonane miejscówki. Oprócz tego zostało usprawnionych kilkanaście aspektów w kwestii gameplay'u. Znalazł się także nowy tryb gry, mianowicie "Arena". Możemy w nim stoczyć pojedynek z bossami z serii Metal Gear w oparciu o system karciany znany z Ac!d.
Specjalnie z myślą o Metal Gear Ac!d 2 pojawił się gadżet zwany Solid Eye. Owe akcesorium, założone na ekran konsolki po spojrzeniu przez nie, tworzy obraz pseudo 3D. Ponadto po podłączeniu konsolki PSP do PS2 istnieje możliwość skopiowania na nią zdjęć z Metal Gear 3: Subsistence i obejrzenia ich poprzez Solid Eye w trybie 3D.
Komentarze (4)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych