Metal Gear Rising: Revengeance - Blade Wolf - opis gry
Metal Gear Rising: Revengeance - Blade Wolf to gra akcji z rozbudowaną mechaniką broni białej wyprodukowana przez Platinum Games i wydana przez Konami Digital Entertainment 14 maja 2013 roku na PlayStation 3 oraz Xbox 360, w 2014 roku wraz z wersją podstawową na Macintosha oraz PC z systemem Windows, a dwa lata później na Shield Android TV (Mobile).
Produkcja jest drugim fabularnym dodatkiem, jaki ukazał się do Metal Gear Rising: Revengeance, który to nie zmienia ogólnych założeń wersji podstawowej, a jedynie dostosowuje je do nowej postaci. Jest to zatem gra akcji z rozbudowaną mechanikę cięcia, gdzie tym razem głównym bohaterem jest robot z piłą mechaniczną oraz pazurami jako broniami do walki wręcz oraz odpierania wrogich ataków i nożami do walki dystansowej. Z produkcją tą można zapoznać się jedynie w rozgrywce dla pojedynczego gracza w przypadku wersji na komputery osobiste dopiero po ukończeniu wątku wersji podstawowej.
W ramach fabuły opowiedziana jest historia mająca miejsce w Abchazji przed główną linią fabularną Metal Gear Rising: Revengeance. Gracz będzie miał okazję pokierować kontrolowaną przez Mistral postacią znaną jako Blade Wolf, który podobnie jak Raiden może atakować z ukrycia (opcja ta została rozbudowana), korzystać z lekkich/ciężkich ataków oraz stosować technikę odparcia.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych