Midnight Club II

Midnight Club II

7,3
50 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.9
PS2 7.5
XBOX 7.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Rockstar San Diego
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Wyścigi
Śr. czas:
20 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
09.04.2003
Europa:
02.05.2003
Polska:
25.05.2003
Producent:
Rockstar San Diego
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Wyścigi
Śr. czas:
20 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
09.04.2003
Europa:
02.05.2003
Polska:
25.05.2003

Midnight Club II - opis gry

Midnight Club II to gra wyścigowa w stylu arcade wyprodukowana przez Rockstar San Diego (wcześniej Angel Studios), która pozwalała ścigać się po ulicach światowych metropolii. Tytuł wydano na PC, PlayStation 2 i Xboxa.

Pierwszą część Midnight Club wyróżniała koncepcja otwartego świata, która pozwalała graczowi ścigać się po wszystkich zakątkach wielkiego miasta. W “jedynce” był to Nowy Jork i Londyn, w “dwójce” Los Angeles, Paryż i Tokyo. Każda z tych metropolii wyróżniała się cechami szczególnymi, które sprawiały, że rywalizacja wyglądała inaczej.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

W Midnight Club II podczas wyścigów musieliśmy zaliczyć serię checkpointów. Czasami trzeba je było pokonywać w konkretnej kolejności, innym razem nie. W tym drugim przypadku to od nas zależało jaką drogę wybierzemy. Nie ograniczały nas żadne sztuczne bariery - jeśli tylko gdzieś dało się wjechać, mogliśmy to zrobić. Do naszej dyspozycji były nawet dachy budynków.

 

Nasz samochód mógł jednak ulec zniszczeniu. O jego stanie informował wskaźnik widoczny na ekranie oraz wygląd. Zniszczenie mogło być natychmiastowe jeśli wpadliśmy do wody. Coś takiego oznaczało przegraną z automatu.

 

W grze do wyboru była spora ilość nielicencjonowanych samochodów (a także motocykle), które wzorowano na prawdziwych modelach. W każdym mieście mieliśmy przy tym inną ich ofertę. Każdy pojazd miał po cztery wersje kolorystyczne i opisywała go pewna ilość parametrów. Jeden z nich, SLF450X, potrafi nawet rozwijać prędkości rzędu 400 km/h.

 

Midnight Club II, jak na wyścigi przystało, oferował oczywiście tryb multiplayer. Mogła to być zwyczajna rywalizacja bez udziwnień lub capture the flag, gdzie musieliśmy zdobyć flagę i odwieźć ją w ustalone miejsce. W wersji na PS2 rywalizować mogły ze sobą dwie osoby, na Xboxie natomiast aż osiem (do czterech przez sieć).

Wideo - Midnight Club II

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper