Midnight Club II - opis gry
Midnight Club II to gra wyścigowa w stylu arcade wyprodukowana przez Rockstar San Diego (wcześniej Angel Studios), która pozwalała ścigać się po ulicach światowych metropolii. Tytuł wydano na PC, PlayStation 2 i Xboxa.
Pierwszą część Midnight Club wyróżniała koncepcja otwartego świata, która pozwalała graczowi ścigać się po wszystkich zakątkach wielkiego miasta. W “jedynce” był to Nowy Jork i Londyn, w “dwójce” Los Angeles, Paryż i Tokyo. Każda z tych metropolii wyróżniała się cechami szczególnymi, które sprawiały, że rywalizacja wyglądała inaczej.
W Midnight Club II podczas wyścigów musieliśmy zaliczyć serię checkpointów. Czasami trzeba je było pokonywać w konkretnej kolejności, innym razem nie. W tym drugim przypadku to od nas zależało jaką drogę wybierzemy. Nie ograniczały nas żadne sztuczne bariery - jeśli tylko gdzieś dało się wjechać, mogliśmy to zrobić. Do naszej dyspozycji były nawet dachy budynków.
Nasz samochód mógł jednak ulec zniszczeniu. O jego stanie informował wskaźnik widoczny na ekranie oraz wygląd. Zniszczenie mogło być natychmiastowe jeśli wpadliśmy do wody. Coś takiego oznaczało przegraną z automatu.
W grze do wyboru była spora ilość nielicencjonowanych samochodów (a także motocykle), które wzorowano na prawdziwych modelach. W każdym mieście mieliśmy przy tym inną ich ofertę. Każdy pojazd miał po cztery wersje kolorystyczne i opisywała go pewna ilość parametrów. Jeden z nich, SLF450X, potrafi nawet rozwijać prędkości rzędu 400 km/h.
Midnight Club II, jak na wyścigi przystało, oferował oczywiście tryb multiplayer. Mogła to być zwyczajna rywalizacja bez udziwnień lub capture the flag, gdzie musieliśmy zdobyć flagę i odwieźć ją w ustalone miejsce. W wersji na PS2 rywalizować mogły ze sobą dwie osoby, na Xboxie natomiast aż osiem (do czterech przez sieć).
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych