Moonlighter

Moonlighter

7,3
33 oceny

Ocena wg platformy:

NS 7.7
PC 7.5
PS4 7.5
XONE 6.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Digital Sun
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Śr. czas:
25 godzin
Premiery
Świat:
29.05.2018
Europa:
29.05.2018
Producent:
Digital Sun
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Śr. czas:
25 godzin
Premiery
Świat:
29.05.2018
Europa:
29.05.2018

Recenzja redakcji

Recenzja: Moonlighter (PS4)
10.0
Recenzja: Moonlighter (PS4)
PS4
Pokaż kolejne recenzje

Moonlighter - opis gry

Moonlighter to gra action-adventure wyprodukowana przez ekipę Digital Sun i wydana przez polskie 11 bit studios. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.

Fabuła - Moonlighter

Dalsza część tekstu pod wideo

Akcja Moonlightera rozgrywa się w fantastycznym świecie, w którym dokonane zostały przełomowe odkrycia archeologiczne - wrota do innych światów. Wkrótce też w niedalekiej odległości powstaje wioska Rynoka, której głównym celem staje się zaopatrywanie poszukiwaczy przygód i bogactw podróżujących do alternatywnych wymiarów. Głównym bohaterem produkcji Digital Sun jest Will, sklepikarz marzący o wielkich przygodach.

Rozgrywka - Moonlighter

Pod względem rozgrywki gra przypomina klasyczne odsłony serii The Legend of Zelda. Naszym zadaniem jest tu jednak nie tylko eksploracja i walka. Do wielkich przygód dochodzi bowiem proza życia - Will musi też zarządzać swoim sklepem, zadbać o atrakcyjną ofertę, ustalić ceny itd.

W okolicach wioski Rynoka znajduje się pięć dungeonów. Ich pomieszczenia są generowanie proceduralnie, co oznacza, że przy każdej wizycie układ się zmienia, czyli nie ma gwarancji, że znajdziemy to, po co przyszliśmy. Lochy składają się z trzech poziomów oraz pomieszczenia, w którym ścieramy się z bossem. Im niżej jesteśmy, tym trudniejsi przeciwnicy, ale z drugiej strony w nasze ręce może wpaść potencjalnie lepszy loot. Wzorem gier roguelike zgon oznacza utratę zdobytych skarbów (choć są środki pozwalające zredukować straty w razie wpadki).

Jeśli nasza wyprawa okaże się owocna, zgromadzone skarby możemy wystawić na sprzedaż w sklepie głównego bohatera. To od nas zależy, co postawimy na półkach i jakie ustalimy ceny. Sklep odwiedzają różni klienci, którzy reagują na ofertę (cztery możliwe reakcje). Warto mieć wzgląd na ich zdanie, by móc znaleźć złoty środek między rentownością biznesu a atrakcyjnością cen dla klientów. Wraz z postępami możemy rozbudowywać należący do nas przybytek.

Wideo - Moonlighter

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper