MotoGP 3: Ultimate Racing Technology - opis gry
MotoGP 3: Ultimate Racing Technology to gra traktująca o wyścigach motocyklowych wyprodukowana przez Climax Studios i wydana przez THQ. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsoli Xbox.
Produkcja Climax Studios oferuje dwa główne warianty rozgrywki: Grand Prix oraz Extreme Mode. Ten pierwszy pozwala nam rozegrać sezon 2004 w kategorii 500cc. Gra może się pochwalić licencją, dzięki czemu pojawiają się w niej znani z rzeczywistości zawodnicy, zespoły/motocykle oraz tory, których jest szesnaście. Zabawę rozpoczynamy od stworzenia własnego avatara, co więcej, stworzyć możemy też logo, które następnie da się umieścić na maszynie. Schemat wygląda podobnie jak w realu - najpierw bierzemy udział w sesji treningowej, następnie zaś odbywają się kwalifikacje, w których otrzymujemy dziesięć minut na wykręcenie jak najlepszego czasu. Od niego zależy, z której pozycji wystartujemy podczas wyścigu. Po rywalizacji zdobywamy punkty, które następnie można przeznaczyć na rozwój umiejętności naszego zawodnika. Oprócz tego da się też grzebać w bebechach motocyklu, choć opcji nie ma zbyt wiele.
Drugi tryb, czyli Extreme Mode, to coś zupełnie z innej beczki. W nim wyścigi odbywają się na szesnastu torach ulicznych, które zlokalizowano w różnych światowych metropoliach. Co więcej, zawodnicy (tym razem fikcyjni) korzystają z innym motocyklów niż w przypadku Grand Prix, które z czasem (za zarobione pieniądze) da się usprawniać. W Extreme Mode tempo jest ogólnie bardzo szybkie, a jakby tego było mało pojawiają się dodatkowe przeszkody w rodzaju zwężających się ulic czy nierównej nawierzchni.
W grze nie brakuje trybów wieloosobowych zarówno w wariancie lokalnym, jak i sieciowym dla maksymalnie szesnastu osób. W kontekście tego drugiego warto zwrócić uwagę na atrakcje typu Commentator Mode i Spectator Mode, które graczom czekającym na wyścig umożliwiają komentowanie lub oglądanie toczącej się rywalizacji.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych