N.E.R.O.: Nothing Ever Remains Obscure - opis gry
N.E.R.O.: Nothing Ever Remains Obscure to gra przygodowa z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez niezależne studio Storm in a Teacup i wydana przez Soedesco. Tytuł ukazał się najpierw na Xboxie One, a później został przeniesiony na PlayStation 4 i komputery osobiste.
Rozpoczynając zabawę z produkcją Storm in a Teacup zostajemy uraczeni dwiema na pozór nie mającymi ze sobą związku historiami. Pierwsza dotyczy podróżującego po morzach ludu Brigands, a druga jest nieco bardziej przyziemna koncentrując się na małżeństwie, które w końcu doczekuje się dziecka, ale dziecko to w końcu zaczyna mieć poważne problemy ze zdrowiem. W trakcie przygody dowiemy się, jaki związek mają ze sobą oba te wydarzenia.
Podczas rozgrywki kierujemy poczynaniami odzianej w płaszcz tajemniczej postaci, której towarzyszy równie ponury towarzysz. Obaj podróżują przez przez fantastyczny świat rodem z marzeń sennych. Ich zadanie, a co z tym idzie także i nasze, sprowadza się do rozwiązywania kolejnych napotykanych łamigłówek. W większości są one bardzo proste i ich przejście zajmuje chwilę. Jako przykład wymienić można wciskanie właściwych przycisków albo właściwe rozmieszczenie kul światła celem otworzenia drzwi blokujących nasz progres. Zagadki zostały zaprojektowane tak, aby nie mieli z nimi kłopotu młodsi gracze (w czym pomaga także przystępne sterowanie). Radząc sobie z kolejnymi wyzwaniami popychamy fabułę naprzód, a ta, swoją drogą, jest przedstawiona za pomocą tekstu, a nie cutscenek. Aby przejść grę, nie jest potrzebne rozwiązanie każdej obecnej w niej zagadki.
Całości przygrywa klimatyczny soundtrack idealnie współgrający z tym, co obserwujemy na ekranie.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych