Predator: Hunting Grounds

Predator: Hunting Grounds

5,8
18 oceny

Ocena wg platformy:

PS5 -
XSX|S -
PC 7.3
PS4 5.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Illfonic
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Strzelanina
Liczba graczy:
1-5
Premiery
Świat:
24.04.2020
Europa:
24.04.2020
Polska:
24.04.2020
Producent:
Illfonic
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Strzelanina
Liczba graczy:
1-5
Premiery
Świat:
24.04.2020
Europa:
24.04.2020
Polska:
24.04.2020

Recenzja redakcji

Predator: Hunting Grounds – recenzja gry. Jakość IllFonic
Wojtek Gruszczyk

Wojciech Gruszczyk

5.0
Predator: Hunting Grounds – recenzja gry. Jakość IllFonic
PC PS4

Predator: Hunting Grounds - opis gry

Predator: Hunting Grounds to strzelanina z asymetrycznym multiplayerem wyprodukowana przez studio IllFonic i wydana przez Sony Interactive Entertainment. Tytuł ukazał się na PS4, PS5, Xbox Series X|S oraz komputerach.

Fabuła

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra, choć stawia na rozgrywkę wieloosobową, nie jest całkowicie pozbawiona narracyjnej otoczki. Akcja Hunting Grounds rozgrywa się w niedalekiej przyszłości. Główną inspiracją dla developera jest pierwszy filmowy “Predator” z 1987 roku z Arnoldem Schwarzenegger, ale tytuł czerpie też z późniejszych obrazów i przedstawianych w nich w wątków, na przykład tego dotyczącego projektu Stargazer.

Rozgrywka

Produkcja Illfonic to strzelanina z asymetrycznym multiplayerem. W rywalizacji bierze udział pięciu graczy. Czterech przejmuje kontrolę nad komandosami z Fire Team, piąty wciela się w Predatora. Zadaniem żołnierzy jest zrealizowanie swojego zadania i dostanie się do helikoptera, którym uciekną z pola bitwy, Predator z kolei musi ich wyeliminować, tzn. upolować. Wzorem innych asymetrycznych gier siły są rozłożone nierówno. Zwykły, skromny komandos nie ma większych szans w starciu oko w oko ze swoim prześladowcą, co jednak bynajmniej nie oznacza, że ten drugi jest nietykalny. Prawdopodobieństwo, że Predator wyjdzie w jednym kawałku z bezpośredniego starcia z dobrze zorganizowaną grupą rywali jest niewielkie.

W zależności od tego, kim gramy, inna jest perspektywa. Gdy wcielamy się w Predatora, akcję śledzimy z perspektywy trzeciej osoby. Dzięki temu zyskujemy lepszą widoczność, co nie jest bez znaczenia. Predator porusza się z nadludzką zwinnością, mogąc dostać się do miejsc będących normalnie poza zasięgiem zwykłych śmiertelników, takich jak drzewa, dachy budynków czy inne tego typu wyżej położone lokacje, z poziomu których jest w stanie atakować wrogów. Możliwości żołnierzy są w tej dziedzinie wyraźnie skromniejsze, co więcej, wchodząc w ich buty przełączamy się na widok z oczu, przez co bardziej ograniczone staje się pole widzenia.

Różnice, rzecz jasna, dotyczą także wyposażenia. Fire Team ma do dyspozycji dość zwyczajne uzbrojenie (współczesne, nie to z lat 80. XX wieku) - strzelby, karabiny maszynowe, karabiny snajperskie itd. Mogą także korzystać z informacji przesyłanych przez satelity. Co innego ich rywal. Ten walczy korzystając z zaawansowanej technologii swojej rasy. Może na przykład używać kamuflażu, widzi w podczerwieni, posiada działko plazmowe, ostrza, jest nawet (tj. wcielający się w niego gracz) w stanie podsłuchiwać rozmowy nieprzyjaciół (innych graczy). 

W grze nie brakuje rozbudowanych opcji kustomizacji. Co więcej, po premierze była ona wspierana dodatkami i rozszerzeniami.

Wideo - Predator: Hunting Grounds

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper