Quake III: Team Arena - opis gry
Quake III: Team Arena jest pierwszym oficjalnym dodatkiem do wydanego w 1999 shootera FPS Quake III Arena. Team Arena jako pierwsze wydane zostało przez Activision na rynku amerykańskim pod koniec 2000 roku, a na początku 2001 roku dodatek dotarł także do Europy.
Team Arena główny nacisk kładzie na rozgrywki drużynowe, bardziej rozbudowany niż zwykły Team Deathmatch. W którym gracze rywalizują ze sobą na specjalnie zaprojektowanych Arenach. Trzy nowe tryby rozgrywki, nastawione na grę drużynową:
One Flag: By zdobyć punkt, gracz musi przejąć białą flagę, która znajduje się w centrum mapy, i bezpiecznie przenieść ją na terytorium wroga.
Overload: Zadaniem jest dostanie się do bazy przeciwnika i zniszczenie czaszki (obeliska), jednak by tego dokonać, trzeba zadać ok. 2500 punktów obrażeń, jednakże obelisk odzyskuje 15 pkt. życia na sekundę.
Harvester: Za każdym razem, kiedy gracz z przeciwnej drużyny zostaje sfragowany, kryształowa czaszka pojawia się w "generatorze czaszek" umiejscowionym w centralnym punkcie mapy. Twoim zadaniem jest uzbieranie jak największej ich ilości i zaniesienie ich do bazy przeciwnika.
Do gry dołączono 4 power-up'y, są one umiejscowione w bazie danej drużyny i dostępne tylko dla jej członków. Dzięki temu mamy możliwość tworzenia składów złożonych z graczy o różnych umiejętnościach. Są to odpowiednio:
Scout: Od tej chwili będziesz się poruszał szybciej, szybciej strzelał, jak również szybciej giął, gdyż użycie tego power-up'a uniemożliwia zbieranie zbroi.
Guard: Gracz otrzymuje 200 punktów życia i zbroi oraz każdy utracony punkt życia zostaje zregenerowany.
Doubler: Tak samo jak Quad zwiększa ilość zadanych obrażeń.
Ammo Regen: Zwiększa ilość amunicji na podobieństwo starego "Regeneration".
Kamikaze: Wokół naszego bohatera pojawia się wianuszek z czaszek i uzyskujemy opcję samozniszczenia, gdy użyjemy tego power-up'a, przyjdzie nam obejrzeć eksplozje jakich mało
Invulnerability: Jest osłoną, która chroniąc Cię przed ostrzałem przeciwników pozwala Ci strzelać w obrębie wzroku. Użycie tego power-up'a spowoduje, że przez krótką chwilę staniesz w bezruchu.
Nowe bronie:
Nail gun: Standardowa broń na gwoździe, powolna, jednak zadaje niemałe obrażenia.
Prox launcher: Broń, która wystrzeliwuje ładunki wybuchowe eksplodujące tylko wtedy, kiedy zbliży się do nich przeciwnik.
Chain gun: Ulepszony machine gun, który strzela teraz co najmniej 2x szybciej.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych