R-Type Delta - opis gry
R-Type Delta (w Japonii znane jako Āru Taipu Deruta) to shoot'em-up wyprodukowany i wydany przez Irem Software Engineering 19 listopada 1998 w Japonii i 7 stycznia 2000 w Europie na PlayStation. 7 maja 2005 tylko w USA w ramach PS1 Classics wydane zostały wersje na PlayStation 3 oraz PlayStation Portable.
Produkcja jest czwartą odsłoną serii R-Type, która nie zmienia założeń serii, czyli jest to osadzona w przyszłości (dokładnie 2164 roku) strzelanina, tak więc gracz natknie się np. na zaawansowaną technologię. Jest to też pierwsza odsłona w 3D.
Gra oferuje inne pojazdy niż poprzednie odsłony z których każdy wyróżnia się unikatową kombinacją "Wave Cannon" oraz "Force Cannon". Deweloper zdecydował się przy tym zaimplementować "Dose System", który ładuje się przy kolizji pojazdu gracza z wrogiem albo jego pociskiem - po jego naładowaniu do 100 procent można wykorzystać superbroń, której rodzaj zależy od wyboru maszyny wybranej przez gracza.
Produkcja spotkała się z raczej przyjaznym odbiorem ze strony recenzentów, którzy to chwalili oprawę audiowizualną, a GameSpot uznał ją za jedną z lepszych strzelanin na tą platformę. Krytyka dotyczyła głównie zbędnych utrudnień w mechanice rozgrywki czy brak większych innowacji w tej materii.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych