Real Boxing

Real Boxing

7,0
15 oceny

Ocena wg platformy:

PC -
PS Vita 6.7
Mobile 7.6

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Vivid Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
8 godzin
Premiery
Świat:
27.08.2013
Europa:
28.08.2013
Producent:
Vivid Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
8 godzin
Premiery
Świat:
27.08.2013
Europa:
28.08.2013

Recenzja redakcji

Recenzja: Real Boxing (PSV)
8.0
Recenzja: Real Boxing (PSV)

Real Boxing - opis gry

Real Boxing to produkcja polskiego studia Vivid Games. Bokserska gra odniosła najpierw sukces na smartfonach (Android, iOS), a później została przeniesiona na PlayStation Vita. Tytuł pojawił się w cyfrowej dystrybucji na PS Vita oraz PC.

Real Boxing uchodzi jednak za symulator. Gra odniosła spory sukces na smartfonach, by następnie trafić na PS Vita i PC. Przed wskoczeniem na ring kreujemy własnego pięściarza. Narzędzia może nie dają nam nieograniczonych możliwości, ale pozwalają ustalić imię, wydziarać się, zmienić fryzurę czy określić kolor skóry lub spodenek. Część opcji dostępna jest od początku za friko, za pozostałe trzeba zabulić wirtualną mamoną, którą zgarniamy za odnoszone zwycięstwa.
Dalsza część tekstu pod wideo
 
Zasadniczą różnicą między omawianą wersją a pierwowzorem jest sterowanie. Twórcy oddali do naszej dyspozycji zarówno sprawdzone i intuicyjne boksowanie za pomocą ekranu dotykowego, jak i nową metodę wykorzystującą przyciski i gałki analogowe. Dzięki niej możemy teraz dodatkowo poruszać się bokserem po ringu, a także czesać combosy na więcej sposobów. Grzmocimy oponenta, stosując proste, sierpowe czy też podbródkowe, ale nie bez przerwy - trzeba zważać na kondycję (stamina), bowiem tylko przy napełnionym pasku zadane ciosy mają moc. Jedyną słuszną metodą walki jest unik tuż przed szlagiem przeciwnika i umiejętne kontrowanie. Kwestia wyczucia odpowiedniego momentu, który sygnalizuje slow motion. Co ciekawe, można zregenerować utraconą energię poprzez "obściskiwanie się" w klinczu - wówczas do akcji wkracza żyroskop konsoli, który sprawdza nasz skill w trzymaniu równowagi.
 
Trening pomiędzy walkami (m.in. skakanka, walenie w worek) przypomina gry taneczne, polegające na wciskaniu określonych przycisków z odpowiednim timingiem. Największą zaletą gry obok obowiązkowego trybu kariery, gdzie walczymy w ligach, zbieramy punkty i rozwijamy boksera, jest obecność sieciowych turniejów. Całość napędza silnik Unreal Engine 3, więc wygląd i animacja bokserów stoją na dość wysokim poziomie. Na twarzach widoczne są nawet rany poniesione podczas potyczek. Ze względu na ograniczony budżet w grze brakuje licencjonowanych bokserów. 

Wideo - Real Boxing

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper