Ridge Racer 6 - opis gry
Ridge Racer 6 to zręcznościowa gra wyścigowa wyprodukowana i wydana przez Namco na Xboxa 360. Tytuł ukazał się mniej więcej w momencie premiery konsoli Microsoftu. Była to pierwsza główna część tej popularnej serii, która nie pojawiła się na żadnym sprzęcie Sony.
Podobnie jak w poprzednich odsłonach Ridge Racera, twórcy postarali się o dynamiczny zręcznościowy model jazdy, który nie rości sobie pretensji do bycia przesadnie realistycznym. Oczywiście wielkie znacznie mają poślizgi. Tym razem jednak ogarnięcie ich nie tylko pozwala nam na bardziej efektowne (i efektywne) wchodzenie w zakręty, ale również na nabijanie nitro, które pozwala zwiększyć prędkość podczas rywalizacji. Bywają wprawdzie wyjątki - niektóre wyścigi należy zaliczyć bez tego wspomagacza, ale generalnie jest to dość istotna nowość będąca integralną częścią rozgrywki. Zawody odbywają się zwykle z udziałem czternastu kierowców, ale czasami bierzemy też udział w pojedynkach jeden na jednego.
Dostępne w RR6 modele samochodów (w sumie jest ich około 130) są fikcyjne i w zależności od producenta różnią się one parametrami. Niestety, nie ma możliwości grzebania w ich bebechach jak to miało miejsce np. Ridge Racer Type 4, ale zamiast tego istnieją opcje dotyczące zmiany wyglądu. Wyścigi odbywają się na trzydziestu trasach - połowa z nich to unikalne obiekty, druga połowa to lustrzane odbicia.
Szósta odsłona Ridge Racera wprowadziła nowy tryb kariery zwany World Xplorer. Wyścigi, w których startujemy, zależą w nim od naszych poczynań i wyników. Pozycja na mecie decyduje o tym, jakiego samochodu użyjemy następnym razem i jak trudny będzie to tor. Zwycięstwa nagradzane są nowymi pojazdami lub wcześniej niedostępnymi ścieżkami kariery.
Rozbudowano także multiplayer. Gra umożliwia wzięcie udziału w wieloosobowych sieciowych potyczkach dla maksymalnie czternastu osób. Można też pobrać duchy przejazdów innych osób.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych