Ridge Racer Revolution - opis gry
Ridge Racer Revolution to gra wyścigowa w stylu arcade wyprodukowana i wydana przez Namco na PlayStation w 1995 roku. Revolution to druga część serii Ridge Racer. W przeciwieństwie do pierwowzoru posiadała ona między innymi tryb multiplayer dla dwóch osób.
Rozgrywka w Ridge Racer Revolution zasadniczo nie uległa zmianie. Produkcja Namco luźno podchodzi do tematu wyścigów, stawiając przede wszystkim na czystą radochę, którą zagwarantować mają wielkie prędkości i efektowne poślizgi. Podobnie jak w poprzedniku, na starcie mamy do wyboru mamy trzy tryby - Novice, Intermediate i Expert. Każdy z nich to inny tor oraz poziom trudności.
Po zaliczeniu tych wyzwań otrzymujemy dostęp do kolejnego wariantu zabawy, czyli do Time Trial. Tam, zamiast z jedenastoma konkurentami, rywalizujemy z dwoma. Wśród nich znajdują się tutejsi 'bossowie', tj. Devil 13th (znany z pierwszej części), Devil Kid (mini wersja Devil 13th) i White Angel 0, który zdobi okładkę PAL-owskiej wersji gry. W przypadku wygranej, gracz odblokowuje te samochody dla siebie.
Ridge Racer Revolution posiada też więcej bonusów. Do dostępnych na początku czterech samochodów mogą dojść kolejne (łącznie jest ich 13) jeśli zestrzelimy wszystkich kosmitów grając w Galagę włączaną podczas loadingów. Zmienić można też tonację głosu komentatora, powiększyć koła ścigającym się autom albo odblokować opcję umożliwiającą zmianę pory dnia, np. na noc, kiedy zawody są szczególnie wymagające z uwagi na słabą widoczność. Tak jak w “jedynce”, twórcy dodali też lustrzane odbicia normalnych torów.
Tryb dla dwóch osób wymaga kabelka do podłączenia dwóch konsol. W trakcie zabawy ze znajomym można ścigać się po torach znanych z pierwszego Ridge Racera.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych