SRS: Street Racing Syndicate - opis gry
SRS: Street Racing Syndicate to gra trakująca o ulicznych wyścigach wyprodukowana przez brytyjskie studio Eutechnyx i wydana przez Namco na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 2, GameCube, Xbox i Game Boy Advance.
SRS zalicza się do wyścigów arcade’owych, czyli gier, które większy nacisk stawiają na radochę z jazdy, a nie odwzorowywanie rzeczywistości. W grze otrzymujemy do wyboru ponad pięćdziesiąt modeli samochodów firm takich jak Nissan, Mitsubishi, Lexus, Subaru, Mazda czy Volkswagen. Wyścigi odbywają się natomiast na ulicach takich miast Los Angeles, Miami i Philadelphia. W dzień lub w nocy.
Gra posiada dwa główne tryby rozgrywki. Pierwszy to Street Mode. Rzecz polega w nim na kolekcjonowaniu tzw “punktów szacunku”, które pozwalają osiągać progres, a konkretnie - odblokowywać kolejne wyzwania. Ścigać możemy się z różnymi ekipami, a w wyścigach startuje od dwóch do czterech kierowców. Wraz z postępami otrzymujemy pieniądze, za które można usprawnić auto w ten lub inny sposób, natomiast zdobywane punkty respektu owocują spotkaniami z atrakcyjnymi dziewczynami, których w produkcji Eutechnyx jest prawie dwadzieścia. Inne rodzaj zawodów to Street Challenges. Jest to rywalizacja nasza i jeszcze jednego zawodnika, po której nagrodę zgarnia ten, kto wygrał wyścig. Swoją drogą - jeździć należy z rozwagą. Zniszczenia nie tylko wpływają na to, jak prowadzi się pojazd, ale również wymagają potem napraw, które nie są darmowe. Jeśli za bardzo obijemy samochód, będziemy musieli poświęcić kasę z wygranej.
Drugi ważny tryb to natomiast Arcade, który składa się z kilku ‘pomniejszych’ wariantów. Jest to Quick Race (szybki wyścig), Checkpoint Run (wyścig z checkpointami), Ironman (seria trzech-dwunastu wyścigów) oraz Speed Trial (coś w stylu time trial z innych gier). Jest jeszcze multiplayer umożliwiający jazdę w teamach. Wszystkie wersje poza tą z GameCube’a oferowały w swoim czasie możliwość grania przez sieć.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych