San Francisco 2049

San Francisco 2049

7,4
13 oceny

Ocena wg platformy:

DC 7.6
N64 7.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Atari
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Wyścigi
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
07.09.2000
Europa:
17.11.2000
Producent:
Atari
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Wyścigi
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
07.09.2000
Europa:
17.11.2000

San Francisco 2049 - opis gry

San Francisco Rush 2049 to zręcznościowa gra wyścigowa wyprodukowana przez Atari Games i wydana przez Midway w 2000 roku. Była to trzecia część serii SF Rush. Tytuł ukazał się na automatach, następnie jego konsolowe wersje trafiły na Nintendo 64 i Segę Dreamcast.

Założenia rozgrywki w San Francisco Rush 2049 nie uległy zmianie względem poprzednich odsłon - są to nadal zręcznościowe wyścigi, w których z przymrużeniem oka potraktowano fizykę i tym podobne sprawy. Cechą wyróżniającą trzecią część serii jest setting - wyścigi odbywają się tu bowiem w futurystycznym San Francisco.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Futurystyczne klimaty bezpośrednio wpływają na rozgrywkę. Dostępne w grze samochody mogą bowiem rozwijać skrzydła -- dosłownie -- co umożliwia im wykonywanie rozmaitych akrobacji, szybowanie i odkrywanie nowych skrótów. Swoiście rozumiana eksploracja ma tu bez cienia przesady niebagatelne znaczenie - tory nafaszerowane są różnymi niespodziankami, których znajomość staje się podczas rywalizacji niezbędna.

 

Oprócz zwykłych wyścigów (w multiplayu dla maksymalnie czterech osób) i time trialów gra posiada również inne warianty zabawy. Do dyspozycji mamy Stunt Mode, w którym za wykonywane akrobacje nagradzani jesteśmy punktami (im bardziej pomysłowa, tym zgarniemy ich więcej) oraz Battlematch, czyli po prostu deathmatch, w którym rywalizujemy na ośmiu arenach starając się posłać do piachu przeciwników za pomocą ofensywnych power-upów.

 

Wersje z N64 i DC różnią się nie tylko grafiką, ale także ścieżką dźwiękową. Na sprzęcie Nintendo ze względu na użyty nośnik danych kawałków muzycznych było dwanaście, natomiast na konsoli Segi dwadzieścia. Także sam repertuar znacząco się różnił w obu przypadkach.

 

Co warto dodać, gra ukazała się nie tylko na N64 i DC - San Francisco Rush 2049 było również dostępne na PS2, GameCube’ie i Xboxie, ale jedynie w ramach składanki Midway Arcade Treasures 3.

Wideo - San Francisco 2049

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper